Sfo hvem betaler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2017

Dorthe1986

MorAugust2017 skriver:

Barnet går i 0. Klasse, så det må have været i efteråret 

Tak. Tænkte hvis det var mange år siden, kunne reglerne måske være ændret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2017

loop

lineog4 skriver:

Det er bare fordi her betaler man en pris for SFO og ser dækker alt og så er der en pris fra maj Til 3. Klasse. Vi kan ikke vælge at betale lun for eftermiddag det er alt eller intet og har aldrig ført hørt om den måde - spændende 

På vores skole kan man vælge mellem morgen, eftermiddags, eller heldagsmodul. Hvis man feks kun er tilmeldt morgenmodul og der er udflugt om eftermiddagen, kan man betale for at komme med den ene dag på eftermiddagsmodul. Der er ugeplan for sfo, så man kan se hvad de skal.

Anmeld Citér

16. februar 2017

loop

Dorthe1986 skriver:

Hej 

Jeg har en søn der skal starte skole til august og jeg har et spørgsmål. Jeg har kun brug for eftermiddagsmodulet i sfo'en. Hans far vil dog skulle bruge morgenmodulet 4 gange om måneden, måske mindre. Jeg tænkte så at hvis jeg så betalte eftermiddag, som han også bruger, så kunne han så betale morgen, hvilket jeg aldrig ville få brug for. Det ville han gerne, men nu vil han ikke.

Jeg ved jeg har pligt til at afholde visse udgifter, da jeg har bopælsretten. Men kan jeg blive pålagt at melde ham i morgen-sfo og betale det modul også? 

Det handler ikke om hvorvidt det er fair eller hvad, jeg vil bare gerne vide hvordan reglerne er? 

Jeg vil mene du skal betale for det barnet har brug for hos dig=Eftermiddagsmodul.

Far betaler for det barnet har brug for hos ham=morgenmodul.

Anmeld Citér

16. februar 2017

MorAugust2017

Dorthe1986 skriver:

Tak. Tænkte hvis det var mange år siden, kunne reglerne måske være ændret.

Nej det er her inden for de sidste mdr

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.