Hvordan opdagede i, at i var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Første gang som alle andre tog en test som var positiv på mens dag. 

Anden gang noget anderledes 

Jeg var ved tandlægen skulle have lavet en masse tænder da jeg kom hjem blev jeg en smule dårlig og kastede op men tænke det nok bare var lattergasen skulle af sted til tandlægen allerede næste morgen igen da jeg var færdig og kom hjem blev jeg ret dårlig og kastede op da vi nåede aften måtte jeg forbi vagtlægen fordi jeg var så svimmel og kastede op de indlage mig på ouh og tog nogle blodprøver der kom så en læge og satte sig på kanten af min seng og sagde ja vi kan jo se på dine prøver du er gravid !! Hold nu op jeg blev noget overrasket  

Jeg kom hjem igen samme dag og lå med en slem influenza og 40 i feber de næste par dage så tror det var derfor jeg var så dårlig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2017

Tystys14

Første gang var vi i Egypten og jeg blev meget "syg" med opkast på tredjedagen. Troede jeg havde fået madforgiftning.  Men da det var næsten 40 grader blev jeg dehydreret og blev indlagt akut. De tog en urin prøve som viste jeg var gravid. Scannede for at være sikre og vupti det var jeg sørme. 

Anden gang udeblev min mens, tog en test og den var positiv. 

Anmeld Citér

15. februar 2017

CC79

Første gang gik jeg 3 uger over tid for mens før jeg testede og de andre gange har jeg haft symptomer på det 10 dage før testdag og har derfor ku mærke det inden jeg så testede for det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.