Hvordan opdagede i, at i var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
12 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2017

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder er jeg interesseret i at høre hvordan i forskellige opdagede at i var gravide

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2017

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Tjaa... fik ikke min mens og tog derfor en test, bragende positiv begge gange.

Anmeld Citér

14. februar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder er jeg interesseret i at høre hvordan i forskellige opdagede at i var gravide

Første gang der var jeg oppustet og havde utrolig ondt i underlivet ved penetrering når jeg var sammen med kæresten. Der opdagede jeg det 10+5 og fik en abort 

anden gang udeblev min mens og det var eneste tegn

Anmeld Citér

14. februar 2017

Nel

Min mens var udeblevet i næsten en uge, så jeg tog en test. Den var så positiv :-) vi prøvede ikke at blive gravide. Jeg husker at dagen inden jeg tog testen, der havde jeg det ret underligt, med lidt hedeture og ubehag. Det viste sig så at være graviditetskvalme. Jeg testede vist omkring 4+6

Anmeld Citér

14. februar 2017

BigHope13

Første gang var jeg i fertilitetsbehandling og da jeg havde mens symptomer og var i ekstremt dårligt humør hvor jeg virkelig var overbevist om at det heller ikke lykkedes den gang tog jeg en test 3+5 som så vidste positiv.

Anden gang oplevede jeg at være enormt træt, og kunne meget pludseligt få kvalme og opkast reflekser. Da mine bryster så også begyndte at føles anderledes tog jeg en test en mandag eftermiddag som var bragende positiv.. meget uventet og uplanlagt. Ved en scanning om torsdagen finder jeg så ud af at jeg allerede er 8+5 henne..

Har pco, og kan derfor ikke stole på min menstruationer da det er ganske sjældent de kommer

Anmeld Citér

14. februar 2017

Mortil2smukke

1. Gang - opdagede det ved udebleven mens med en meget positiv test. 

Men da jeg så huskede de sidste 14 dage ca inden uden bleven mens. Var jeg SÅ træt at jeg faldt i søvn hele tiden. Jeg havde meget hovedepine og mens smerter op til. 

Anden gang, var det også udebleven mens, og positiv test. 

Men inden da. Var jeg meget træt igen, og havde haft rigtig ondt i nit underliv. 

��

Anmeld Citér

14. februar 2017

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg tog en test, hehe... Ej, jeg drømte faktisk om natten at jeg for første gang stod med en positiv test i hånden. Det var en meget livagtig drøm, og jeg havde ikke drømt noget lignende før. Da jeg vågnede sad jeg bare med følelsen af at jeg altså var nødt til at teste. Var overbevist om at den var negativ, og jeg syntes at jeg var så fjollet, for jeg er normalt på ingen måder overtroisk eller noget lignende... men testen blev simpelthen positiv! Jeg havde dog haft lidt øget lugtesans et par dage forinden, men ikke noget jeg som sådan havde lagt noget i.

Anmeld Citér

14. februar 2017

Bb2015

Udebleven mens og positiv test 

Anmeld Citér

14. februar 2017

MorTil3+

Anonym skriver:

Ved alle 3 graviditeter har mine bryster været sindsyg ømme som det første tegn inden forventet menstruation, og her ved den sidste gik jeg til læge med en knude i brystet som viste sig at være en mælkeknude, 4 dage før forventet mens.

Anmeld Citér

14. februar 2017

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

første gang ved udebleven mens og positiv test. Anden gang kunne jeg se det på mine bryster 5 dage inden jeg kunne teste positiv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.