Cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2017

Nikoline123

Nikoline123 skriver:

Hej igen håber du er på er måske ikke så skarp på det der med at beregne cyklus, Hm hvis jeg havde mens d 8/2 og 11/1 og 12/12 hvordan beregner jeg cyklus længde pft tak ��

Her er det 30 dage før jeg fik spiral ud i november var menstruation start før men jeg er nød til at gå ud fra de sidste 2 mdr ikke? Har ikke fået menstruation marts endnu ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2017

Newsence

Æl behøver ikke være 14 dage før. der kan godt ske små ændringer. Eller hvis du er som mig så har du ÆL ganske få dage før mens.

Jeg var i fertilitetsbehandling hvor jeg skulle insemineres. Jeg blev scannet og det hele og 3 dage efter ÆL-  mens. Dette skete 2 gange hvor anden gang var med Æl sprøjte. Min læge/jordmoder sagde at at dette skete for nogle. derfor skulle jeg have specielle piller der sørger for at forlænge tiden efter Æl til mens. 

Jeg fik også afvide at de 14 dage er en rettesnor men at det godt kan variere en anelse ( også for helt aml. kvinder) men den må helst ikke rykke sig meget mere end ca. 2-3 dage.. 

Så måske har du testet rigtigt. det er jo svært at sige 

Anmeld Citér

9. marts 2017

Nikoline123

Newsence skriver:

Æl behøver ikke være 14 dage før. der kan godt ske små ændringer. Eller hvis du er som mig så har du ÆL ganske få dage før mens.

Jeg var i fertilitetsbehandling hvor jeg skulle insemineres. Jeg blev scannet og det hele og 3 dage efter ÆL-  mens. Dette skete 2 gange hvor anden gang var med Æl sprøjte. Min læge/jordmoder sagde at at dette skete for nogle. derfor skulle jeg have specielle piller der sørger for at forlænge tiden efter Æl til mens. 

Jeg fik også afvide at de 14 dage er en rettesnor men at det godt kan variere en anelse ( også for helt aml. kvinder) men den må helst ikke rykke sig meget mere end ca. 2-3 dage.. 

Så måske har du testet rigtigt. det er jo svært at sige 

Tak ja det er ikke helt nemt at tro man kan beregne alt men tak for svar��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.