Han vil ikke dele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2017

VN

Det virker da helt vanvittigt  Det forstår jeg ikke at du kan være i. Jeg mener at i et forhold, så er man et team. Man deler alt, der er ikke noget det er ulækkert (dele sodavand/spyt ect), giver hinanden sit bedste og man går så bestemt også på kompromis. Det lyder det ikke til at han er villig til. Det forstår jeg godt at du ikke ved om du kan være i. Jeg tror, at hvis jeg havde snakket med ham om det uden ændring, så ville jeg nok sætte mig ned og snakke med ham en sidste gang. Hvis han absolut ikke kan give en god grund, så ville jeg nok smutte. 

Alle fortjener en som vil dem det bedste, give dem det bedste og kan gå på kompromis. 

KÆMPE kram til dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2017

S.S.Robin

Abracadabra skriver:

Nu skriver du jo på en side for gravide, wannabe-gravide og småbørnsforældre... Planlægger I børn?

Ej undskyld men det er da FULDSTÆNDIG lige meget hvilken side ts skriver på.

Vi ved jo af gode grunde ikke hvorfor ts har valgt at oprette en bruger herinde, og det skal da stå alle frit for at gøre det og bruge siden lige så tosset de vil. 

Til TS: Jeg havde ikke gidet det i det lange løb, OCD eller ej. Håber du får mærket efter inden i 

Anmeld Citér

14. februar 2017

Muhmi

S.S.Robin skriver:

Vi ved jo af gode grunde ikke hvorfor ts har valgt at oprette en bruger herinde, og det skal da stå alle frit for at gøre det og bruge siden lige så tosset de vil. 

Til TS: Jeg havde ikke gidet det i det lange løb, OCD eller ej. Håber du får mærket efter inden i 

Jeg tror nu hun spørger fordi hun reelt er bekymret for om der skal et barn ind i den sammenhæng... Og det er vel ok at være nysgerrig? Tror ikke det var fordi man ikke må spørge om andet end børenerealteret ting.....

Anmeld Citér

14. februar 2017

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Hej alle.
Jeg ved simpelthen ikke om mit forhold kan gå - det går mig virkelig meget på hvordan han er, og jeg føler mig ligegyldig.

Ja, jeg ved godt, at det lyder vildt skørt, men min kæreste vil simpelthen ikke dele sine colaer med mig. Altså vi snakker om aldrig nogensinde. 

Når jeg skal låne hans toilet, så skifter han simpelthen toiletpapiret ud med noget andet, så jeg ikke bruger hans ynglings.. 
Det samme med shampoo.

Jeg må heller ikke bruge hans dyne, så vi sover med 2.. 

Der er mange andre ting, men jeg gider ikke nævne alle. 
Jeg føler mig bare ikke velkommen eller noget, og jeg føler mig faktisk 'fremmet' for ham. 

Jeg har prøvet at spørger og sådan, men det hjælper ikke.. 
Så hvad nu?

Har du spurgt ham om der er en grund til at det skal være sådan??

Hvad med kys, kærtegn osv.? tænker på om det er fordi han er bange for bakterierne

Jeg havde talt med store bogstaver (alt efter hvor længe man havde været sammen)

og havde det ikke virket, så var jeg smuttet, jeg tror ikke det vil virke at det er på samme måde når han er ved dig, desværre tværtimod, får han det jo som blommen i et æg, når han ikke skal dele noget med dig...

Anmeld Citér

14. februar 2017

tobogsylsmor27

må tilstå jeg deler hellere ikke min dyne og jeg vil ikke dele mit shampo eller balsam med andre plus min cola dele jeg kun med min børn men jeg har også ocd ��

Anmeld Citér

14. februar 2017

Abracadabra

S.S.Robin skriver:

Er det ligegyldigt, om man planlægger børn med et menneske, man er lige ved at gå fra? Det synes jeg da ikke. Hvorfor synes du det?

Anmeld Citér

14. februar 2017

MiniMe2005

S.S.Robin skriver:

Det er da et rimeligt relevant spørgsmål? Om hun planlægger barn med en, der tydeligvis har en eller andre psykisk lidelse (jeg gætter også på OCD)... Selvfølgelig må hun oprette en bruger her, men der er så mange fora rundt om på nettet, så det er da lidt mærkeligt, at hun har valgt et for gravide og småbørnsforældre...

Anmeld Citér

14. februar 2017

Frk.S

Altså lige det med dynen ser jeg ikke det vilde i - nok mest fordi min mand og jeg er meget enige om at have en hver, da vi begge har tendens til at vikle os helt ind i den (stod vi i en situation hvor vi kun havde én til rådighed ville vi dog selvfølgelig finde ud af at dele).

Men det andet er simpelthen for mærkeligt for mig.

Jeg ville ikke kunne leve med en kæreste der ikke synes min r** var værdig til hans toiletpapir eller som ikke ville lade mig bruge sin sædvanlige shampoo. 

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym trådstarter

Han har ikke OCD og ja, jeg ønsker mig børn.
Jeg vil ikke bare gå fra ham, fordi jeg elsker ham rigtig højt, og jeg HÅBER at det stadig kan nå at forandre sig. Vi har været kærester i 1 år og 7 måneder. Jeg vil mene at det har stået på i et års tid. 

Jeg tror, at jeg vil fortælle ham at det bliver nødt til at stoppe, ellers bliver han nødt til at være hjemme hos mig, og vi kan derfor ikke være hos ham. 

Tusind tak for svar og alle de søde ord

Anmeld Citér

14. februar 2017

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Han har ikke OCD og ja, jeg ønsker mig børn.
Jeg vil ikke bare gå fra ham, fordi jeg elsker ham rigtig højt, og jeg HÅBER at det stadig kan nå at forandre sig. Vi har været kærester i 1 år og 7 måneder. Jeg vil mene at det har stået på i et års tid. 

Jeg tror, at jeg vil fortælle ham at det bliver nødt til at stoppe, ellers bliver han nødt til at være hjemme hos mig, og vi kan derfor ikke være hos ham. 

Tusind tak for svar og alle de søde ord

Hvordan skal det fungere i fremtiden med eventuelle børn? Kan I så ikke bo sammen, hvis han ikke kan/vil ændre sig?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.