Gave til 7-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2017

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Rulleskøjter, løbehjul eller måske et årskort til Experimentarium?  

Det kunne godt overvejes. Tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2017

DKA

Mine børn har et spil til deres iPad der hedder Osmo- man kan få flere forskellige - det er en kombination af iPad og brætspil, børnene elsker det.

Anmeld Citér

13. februar 2017

Tip!

Anonym skriver:

Det vil jeg også mene, men det er ikke min knægt. Så desværre kan jeg ikke blande mig i deres forbrug af telefon/tablet. 

Nej det er ikke nemt at opdrage andres børn, men man kan altid give et hint.. ☺️

Anmeld Citér

13. februar 2017

Anonym trådstarter

DKA skriver:

Mine børn har et spil til deres iPad der hedder Osmo- man kan få flere forskellige - det er en kombination af iPad og brætspil, børnene elsker det.

Tak, men elektronik/tilbehør dertil er udelukket. 

Anmeld Citér

13. februar 2017

MM00

Hej! 

Jeg skal til 7-års fødselsdag hos en dreng som ikke ønsker sig noget, og har ingen interesser udover han sidder fra han står op/fra han kommer hjem og spiller på forældrenes telefoner og tablets. Hvad kan man give? Tøj og sko fik han rigeligt af i julegave, og har fået ny skoletaske osv. så han mangler ikke noget. Og han leger ikke med legetøj. Evt. noget som kan motivere til at komme lidt væk fra skærmen. 

Hvad med en tur i zoo, svømmehal eller noget andet sammen dig  

For jeg tænker ikke det hjælper at give legetøj hvis forældrene synes det er okay han spiller så meget så er det lidt spild af penge 

Anmeld Citér

13. februar 2017

ann-kristina

Club panda årskort. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.