Gave til 7-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
15 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej! 

Jeg skal til 7-års fødselsdag hos en dreng som ikke ønsker sig noget, og har ingen interesser udover han sidder fra han står op/fra han kommer hjem og spiller på forældrenes telefoner og tablets. Hvad kan man give? Tøj og sko fik han rigeligt af i julegave, og har fået ny skoletaske osv. så han mangler ikke noget. Og han leger ikke med legetøj. Evt. noget som kan motivere til at komme lidt væk fra skærmen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2017

Tip!

Hos os har vi en del legeting der altid er et hit. 

- nerf guns i alle størrelser 

- altid børnebøger 

- rubiks cubes 

- klaver/trommer 

- løbehjul 

- plakater til værelset

- en tur i biffen 

- fjernstyret køretøjer i alle afskygninger 

- LEGO 

Anmeld Citér

12. februar 2017

Anonym trådstarter

BC skriver:

Hos os har vi en del legeting der altid er et hit. 

- nerf guns i alle størrelser 

- altid børnebøger 

- rubiks cubes 

- klaver/trommer 

- løbehjul 

- plakater til værelset

- en tur i biffen 

- fjernstyret køretøjer i alle afskygninger 

- LEGO 

Gode idéer,  men man kan ikke få ham til at lege. Der er prøvet alverdens spændende, sejt legetøj.  

Løbehjul har han, men jeg kan måske finde noget andet til udendørs brug 

Anmeld Citér

12. februar 2017

Tip!

Anonym skriver:

Gode idéer,  men man kan ikke få ham til at lege. Der er prøvet alverdens spændende, sejt legetøj.  

Løbehjul har han, men jeg kan måske finde noget andet til udendørs brug 

Mon ikke det handler om at iPads/telefoner lægges væk? 

Hvis der var fri iPad hos os ville vi også have børn der ikke legede.. det har vi heldigvis ikke☺️

Anmeld Citér

12. februar 2017

Monski

Anonym skriver:

Hej! 

Jeg skal til 7-års fødselsdag hos en dreng som ikke ønsker sig noget, og har ingen interesser udover han sidder fra han står op/fra han kommer hjem og spiller på forældrenes telefoner og tablets. Hvad kan man give? Tøj og sko fik han rigeligt af i julegave, og har fået ny skoletaske osv. så han mangler ikke noget. Og han leger ikke med legetøj. Evt. noget som kan motivere til at komme lidt væk fra skærmen. 

Rulleskøjter, løbehjul eller måske et årskort til Experimentarium?  

Anmeld Citér

13. februar 2017

EnGodMor

Gavekort til x antal ture i svømmehallen.

gavekort til biografen.

gavekort til legeland.

sko.

jakke.

sommertøj.

Anmeld Citér

13. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej! 

Altså det motiverer ikke til at komme væk fra skærmen, men evt et gavekort til appstore? Knægtens forældre må jo syns hans skærmforbrug er ok - ellers havde de vel gjort anderledes 

Anmeld Citér

13. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså det motiverer ikke til at komme væk fra skærmen, men evt et gavekort til appstore? Knægtens forældre må jo syns hans skærmforbrug er ok - ellers havde de vel gjort anderledes 

Jo jo, jeg er bare så gammeldags, at jeg giver først elektronik eller diverse dertil, engang efter konfirmationsalderen.

Anmeld Citér

13. februar 2017

Anonym trådstarter

BC skriver:

Mon ikke det handler om at iPads/telefoner lægges væk? 

Hvis der var fri iPad hos os ville vi også have børn der ikke legede.. det har vi heldigvis ikke☺️

Det vil jeg også mene, men det er ikke min knægt. Så desværre kan jeg ikke blande mig i deres forbrug af telefon/tablet. 

Anmeld Citér

13. februar 2017

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Gavekort til x antal ture i svømmehallen.

gavekort til biografen.

gavekort til legeland.

sko.

jakke.

sommertøj.

Gode idéer,  tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.