Finde en mand selvom man er i behandling ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2017

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Alting er muligt (Inden for videnskabens grænser)
Men mange mænd ville nok blive en smule skræmt af at passe et barn de ikke engang kender faren på. Det kræver sin mand at tage et barn til sig, som ikke er hans eget og jeg respekterer virkelig de mænd der gør det. Og i sidste ende er det vel også det du søger, altså en mand der vil være villig til at tage dit barn til sig og dele hverdagen med jer.

Er det fordi du kun ønsker et donorbarn, at du ikke venter på den rette mand at dele det med, eller har du givet op med at finde den rigtige?

Grunden til mit valg om donorbarn er efter min eks og jeg gik fra hinanden. Jeg har haft en kæreste i mit liv fra 23 Gil 25 år og jeg er snart 28. Jeg arbejdede sammen med ham et år før vi kom sammen så jeg er ikke god til at finde en kæreste. Derfor har jeg valgt dette men savner nu stadig en mand i mit liv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2017

esioul

Anonym skriver:

Jeg er snart 28. Har haft én kæreste i hele mit liv fra 23 til 25. Jeg er desværre ikke en der bare fundet en kæreste. Min eks oh Jeg arbejdede sammen et år inden vi fandt sammen. Derfor valget om donorbarn 

Så har du heldigvis massere af tid at løbe på.

Tror det vil sætte endnu flere begrænsninger for dig at finde en, med det projekt du har gang i. 

Anmeld Citér

12. februar 2017

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Så har du heldigvis massere af tid at løbe på.

Tror det vil sætte endnu flere begrænsninger for dig at finde en, med det projekt du har gang i. 

Ja. Det er bare ekstra hårdt nu hvor følelserne for eksem kommet når han fundet en ny �� 

Anmeld Citér

12. februar 2017

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Anonym skriver:

Ja. Det er bare ekstra hårdt nu hvor følelserne for eksem kommet når han fundet en ny �� 

Men følelserne for din eks forsvinder vel ikke af at  få et barn? 

Jeg tænker at det netop forstærker følelsen af savnet på en mand/kæreste, fordi det er stor, dejlig og overvældende begivenhed at blive mor. 

Som flere har skrevet, tænker jeg også at du har massere at tid at løbe på. Du er 28 år og der er ingen der ved hvad der sker i løbet af de næste 5 år. 

Jeg tænker også at du skal lade være med at låse dig fast på at du ikke er god til det med at finde en kæreste. Tror der er mange der kender situationen og mange der ikke lige synes de er superscorere. Jeg synes fx heller ikke jeg er god til at finde en kæreste, også fordi jeg havde været i et langt forhold,  men det lykkedes mig alligevel at finde en rigtig god og dejlig mand. 

Jeg synes du skal gennemtænke din situation og tænke over hvordan du ser din fremtid. Om du lyst til at være alenemor og opleve det hele alene, eller om du vil give det en chance og håbe på at finde en mand, som også kan blive far til dit barn. Du kan jo sætte en deadline, der fx hedder, hvis du ikke har fundet en kæreste inden du bliver 32, kan du gå i gang med donorbehandling? 

Held og lykke med fremtiden 

Anmeld Citér

12. februar 2017

pb2017

Personligt havde jeg nok fortsat min behandling, hvis jeg var i din situation  Hvis du har forsøgt i halvandet år allerede, betyder det jo at du har gennemtænkt dit valg og du meget gerne vil det. 

Men jeg synes da du samtidig kan date, hvis du finder manden, og du ikke er gravid der, så kan du jo sætte det på pause og se tiden an  Og hvis du ér gravid, er det jo ikke anderledes end hvis du ventede barn med en eks - udover at der så kun er én "far"  

Held og lykke med "projektet" 

Anmeld Citér

12. februar 2017

Anonym trådstarter

pb2016 skriver:

Personligt havde jeg nok fortsat min behandling, hvis jeg var i din situation  Hvis du har forsøgt i halvandet år allerede, betyder det jo at du har gennemtænkt dit valg og du meget gerne vil det. 

Men jeg synes da du samtidig kan date, hvis du finder manden, og du ikke er gravid der, så kan du jo sætte det på pause og se tiden an  Og hvis du ér gravid, er det jo ikke anderledes end hvis du ventede barn med en eks - udover at der så kun er én "far"  

Held og lykke med "projektet" 

Tak for.dit svar. Jeg fortsætter og så. Jeg har haft et forsøg da jeg først skulle tabe mig og dette tog et års tid da jeg ikke rigtig kunne få hul på det. Men har smidt 13 kg. Jeg er lige nu i gang med 2 forsøg. 

Anmeld Citér

13. marts 2017

Mas

Jeg er netop i gang med inseminering med donor samtidig med at jeg har fundet en ny kæreste. Jeg påbegyndte faktisk behandlingen efter jeg havde mødt ham, men jeg involverede ham i min situation i løbet af den første måned jeg havde kendt ham. Han bakker fuldstændig op om min situation og regner bestemt med at han skal være en del af barnets liv. Han har børn fra et tidligere forhold og da jeg er sidst i 30'erne, synes jeg ikke at jeg kan vente og se hvordan vores forhold udvikler sig. Jeg er fuldstændig afklaret med denne retning i livet. Jeg arbejder på at få opfyldt et kæmpe ønske om at blive mor, samtidig med at jeg kan passe og pleje mit nye forhold uden at forcere det der hen, hvor vi skal være klar til at få et barn sammen. 

Nu mangler jeg bare, at blive gravid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.