Anonym skriver:
Ja. Det er bare ekstra hårdt nu hvor følelserne for eksem kommet når han fundet en ny
Men følelserne for din eks forsvinder vel ikke af at få et barn?
Jeg tænker at det netop forstærker følelsen af savnet på en mand/kæreste, fordi det er stor, dejlig og overvældende begivenhed at blive mor.
Som flere har skrevet, tænker jeg også at du har massere at tid at løbe på. Du er 28 år og der er ingen der ved hvad der sker i løbet af de næste 5 år.
Jeg tænker også at du skal lade være med at låse dig fast på at du ikke er god til det med at finde en kæreste. Tror der er mange der kender situationen og mange der ikke lige synes de er superscorere. Jeg synes fx heller ikke jeg er god til at finde en kæreste, også fordi jeg havde været i et langt forhold, men det lykkedes mig alligevel at finde en rigtig god og dejlig mand.
Jeg synes du skal gennemtænke din situation og tænke over hvordan du ser din fremtid. Om du lyst til at være alenemor og opleve det hele alene, eller om du vil give det en chance og håbe på at finde en mand, som også kan blive far til dit barn. Du kan jo sætte en deadline, der fx hedder, hvis du ikke har fundet en kæreste inden du bliver 32, kan du gå i gang med donorbehandling?
Held og lykke med fremtiden 
Anmeld
Citér