Finde en mand selvom man er i behandling ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
16 svar
23 synes godt om
12. februar 2017

Anonym trådstarter

Er det overhovedet muligt at finde en sød fyr selvom man er i gang med behandling for at få et barn ?

Jeg savner meget en sød fyr i dagligdagen, en at dele ting med og bare i det hele taget en at være sammen med.

Men jeg er i gang med behandling og dette ønsker jeg ikke at stoppe. Dette bliver et donorbarn.

Nogen der har lidt indput ? Ved faktisk ikke helt hvad jeg søger at svar, måske bare, ja jeg ved det ikke :/ Er virkelig nede for tiden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2017

lineog4

Anonym skriver:

Er det overhovedet muligt at finde en sød fyr selvom man er i gang med behandling for at få et barn ?

Jeg savner meget en sød fyr i dagligdagen, en at dele ting med og bare i det hele taget en at være sammen med.

Men jeg er i gang med behandling og dette ønsker jeg ikke at stoppe. Dette bliver et donorbarn.

Nogen der har lidt indput ? Ved faktisk ikke helt hvad jeg søger at svar, måske bare, ja jeg ved det ikke :/ Er virkelig nede for tiden.

Synes faktisk det er svært at svare dig, for min umiddelbare tanke er med det samme: ville det ikke være godt at vente med barnet hvis du gerne vil det faste forhold? 

Du spørger er det muligt, ja alt er muligt. Har hørt historier om den gravide der fandt drømmeprinsen som ville gå ind og være bonusfar til der ventede barn. Men der var hun gravid, og kan ikke lade være med at tænke, hvis du aktivt vil ud og lede efter han du vil dele din hverdag med (og derfor også det barn Du endnu ikke er gravid med), ville det så ikke være bedre at vente med barnet til du har fundet ham?

Jeg tænker hvis jeg nu var manden du skulle møde og jeg ønskede det faste forhold, ville jeg være en smule for ikke at sige meget forbeholden over for der faste forhold jeg håbede varede resten af livet, hvis hende jeg skulle jeg troede var den udvalgte stadig forsøgte at blive gravid med donorbarn. Var det så fordi hun ikke ville have barn med mig? Ikke troede på det her var for livet og derfor ville sikre sig at jeg ikke havde juridisk ret til barnet? Jeg ville nok trække følehornene tilbage og lede efter en anden der ville mig. 

Anmeld Citér

12. februar 2017

Anonym trådstarter

Kan sagtens følge dig i det Du skriver. Min fornuft siger også jeg burde vente til Jeg er gravid i det mindste. Grunden til dette er min eks lige har fundet en ny og jeg har fået nye følelser for ham men kan nok desværre ikke få ham tilbage derfor mine tanker. Helt tåbeligt Ja. Men man reagere ikke altid så rationelt når man er lidt nede ��

Anmeld Citér

12. februar 2017

esioul

Anonym skriver:

Hvor gammel er du? er det sådan at det haster med at få barn? ellers ville jeg vente og så om der ikke dukkede en op 

Anmeld Citér

12. februar 2017

lineog4

Anonym skriver:

Kan sagtens følge dig i det Du skriver. Min fornuft siger også jeg burde vente til Jeg er gravid i det mindste. Grunden til dette er min eks lige har fundet en ny og jeg har fået nye følelser for ham men kan nok desværre ikke få ham tilbage derfor mine tanker. Helt tåbeligt Ja. Men man reagere ikke altid så rationelt når man er lidt nede ��

Nu spørger jeg lige ud af posen: hvor længe har du været enlig?

Anmeld Citér

12. februar 2017

Muhmi

Anonym skriver:

Alting er muligt (Inden for videnskabens grænser)
Men mange mænd ville nok blive en smule skræmt af at passe et barn de ikke engang kender faren på. Det kræver sin mand at tage et barn til sig, som ikke er hans eget og jeg respekterer virkelig de mænd der gør det. Og i sidste ende er det vel også det du søger, altså en mand der vil være villig til at tage dit barn til sig og dele hverdagen med jer.

Er det fordi du kun ønsker et donorbarn, at du ikke venter på den rette mand at dele det med, eller har du givet op med at finde den rigtige?

Anmeld Citér

12. februar 2017

Vivienne

Anonym skriver:

Så fordi du ikke kan få din ex tilbage, vil du gerne have et donorbarn? 

Det er det helt forkerte grundlag at få et barn på og ikke mindst rigtig egoistisk af dig. 

Er du klar over hvad det indebærer at få et barn? 

Samtidigt med fratager du barnet retten at vokse op med en far. Ikke at jeg har noget imod donorbørn, men her virker det til at være af helt forkerte grunde. 

Anmeld Citér

12. februar 2017

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Så fordi du ikke kan få din ex tilbage, vil du gerne have et donorbarn? 

Det er det helt forkerte grundlag at få et barn på og ikke mindst rigtig egoistisk af dig. 

Er du klar over hvad det indebærer at få et barn? 

Samtidigt med fratager du barnet retten at vokse op med en far. Ikke at jeg har noget imod donorbørn, men her virker det til at være af helt forkerte grunde. 

Jeg har været i gang med dette i over 1 1/2 år. Ja jeg ved godt Hvad det indebærer. 

Anmeld Citér

12. februar 2017

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvor gammel er du? er det sådan at det haster med at få barn? ellers ville jeg vente og så om der ikke dukkede en op 

Jeg er snart 28. Har haft én kæreste i hele mit liv fra 23 til 25. Jeg er desværre ikke en der bare fundet en kæreste. Min eks oh Jeg arbejdede sammen et år inden vi fandt sammen. Derfor valget om donorbarn 

Anmeld Citér

12. februar 2017

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Nu spørger jeg lige ud af posen: hvor længe har du været enlig?

Nærmest altid. Har haft en kæreste fra 23 til 25 år. Og er snart 28

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.