Anonym skriver:
Er det overhovedet muligt at finde en sød fyr selvom man er i gang med behandling for at få et barn ?
Jeg savner meget en sød fyr i dagligdagen, en at dele ting med og bare i det hele taget en at være sammen med.
Men jeg er i gang med behandling og dette ønsker jeg ikke at stoppe. Dette bliver et donorbarn.
Nogen der har lidt indput ? Ved faktisk ikke helt hvad jeg søger at svar, måske bare, ja jeg ved det ikke :/ Er virkelig nede for tiden.
Synes faktisk det er svært at svare dig, for min umiddelbare tanke er med det samme: ville det ikke være godt at vente med barnet hvis du gerne vil det faste forhold?
Du spørger er det muligt, ja alt er muligt. Har hørt historier om den gravide der fandt drømmeprinsen som ville gå ind og være bonusfar til der ventede barn. Men der var hun gravid, og kan ikke lade være med at tænke, hvis du aktivt vil ud og lede efter han du vil dele din hverdag med (og derfor også det barn Du endnu ikke er gravid med), ville det så ikke være bedre at vente med barnet til du har fundet ham?
Jeg tænker hvis jeg nu var manden du skulle møde og jeg ønskede det faste forhold, ville jeg være en smule for ikke at sige meget forbeholden over for der faste forhold jeg håbede varede resten af livet, hvis hende jeg skulle jeg troede var den udvalgte stadig forsøgte at blive gravid med donorbarn. Var det så fordi hun ikke ville have barn med mig? Ikke troede på det her var for livet og derfor ville sikre sig at jeg ikke havde juridisk ret til barnet? Jeg ville nok trække følehornene tilbage og lede efter en anden der ville mig.
Anmeld
Citér