Sædprøve og henvisning til fertilitetsbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2017

MorTilN

Anonym skriver:

Ahhhh ja okay, det forstår jeg da virkelig godt så. Men ser ud til det så lykkedes med behandlingen? 

Faktisk så lykkedes selve behandlingen ikke 100%, kun den første del  De fik 3 ud af 5 æg ud men alle 3 æg de fik ud og befrugtede delte sig ikke korrekt, så fik ikke lagt noget æg op og alligevel stod jeg på forunderlig vis med 5 bravende positive g-tests 17 dage efter den nedslående besked om at ingen æg havde klarede dyrkningen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det var godt nok hurtigt I fik svar. Blev prøven lavet på privat fertilitetsklinik eller skulle den afleveres på sygehuset også?

hvad er grunden til at I har valgt privat, hvis jeg må spørge?

Vi har ingen børn sammen, men min kæreste har et barn fra tidligere, så derfor er vi henvist via det offentlige, fordi det jo er gratis at få hjælp til første fælles barn.

Sædprøven blev lavet på klinikken. Vi havde tid kl. 12 og fik svar omkring kl. 15. 

Vi har gjort os mange tanker og overvejelser omkring privatklinik vs. offentlig. Men for os føles det forkert at vælge det offentlige bare fordi det er gratis. Og det skal ikke forstås sådan at vi ser ned på andre der vælger det offentlige. Det er vores personlige beslutning. 

Udover det, har vi talt med flere, der har været i det offentlige, som alligevel har skulle betale og som synes at ventetiden er lang. 

Tanken og forestillingen om at vores lille guldklump skal laves i et laboratorium, er rigeligt og derfor følte vi det ville være mere personligt og mindre klinisk ved at vælge en privatklinik. 

Held og lykke! 

Vi starter første forsøg i min næste cyklus 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.