Barn nr. 2 nu eller vente til fast job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2017

Anonym trådstarter

Tusind tak fordi i vil dele jeres erfaringer og for jeres betragtning. Jeg må igang med jobsøgning - faktisk har jeg lige sendt en ansøgning afsted nu, så håber jeg får et nyt job inden længe! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2017

sol_og_sommer_<3

Anonym skriver:

Jeg har en skøn dreng på 2 år og 10 måned. Jeg fylder snart 29 og min kæreste 31. Vi drømmer om at få tre eller måske fire børn. Jeg har en lang videregående uddannelse og er i mit første rigtige job som jeg elsker! Det er desværre en projektansættelse som udløber 30. juni og så skal jeg ud og søge igen.

Jeg vil rigtig gerne snart have en baby mere, men hvis jeg bliver gravid nu, skal jeg ud og søge nyt job med baby i maven, hvilket jo ikke er ideelt, men hvornår så? Økonomiske ville det jo være smartest at vente til jeg har et fast job, men hvornår er det? Jeg kan jo risikere at gå ledig i en længere periode og hvornår kan man tillade sig at blive gravid i et nyt job?

Hvad ville i gøre hvis i var i mit sted?

Hvis du kun har et barn og gerne vil have 2-3 er det bare om at gøre det  er selv lige blevet gravid og er nyledig,  men det er ikke det der ødelægger glæden følg din mavefornemmelse og gør det hvis det er det i vil nu. Et job kan du altid få, men frugtbarheden har desværre en holdbarhedsbegrænsning...

Anmeld Citér

14. februar 2017

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Jeg ville også sige go for it.

Du kan jo også risikere at blive valgt fra, hvis de ved du har et barn på knap tre år ved jeg godt det ikke må. Men tror af og til at det sker 

Derudover ved du jo ikke hvor lang tid der går inden du får job + du ikke ved hvor lang tid der går inden du bliver gravid. 

Så hvis økonomien kan klare det ville jeg gå igang

Anmeld Citér

14. februar 2017

Stivdie

Anonym skriver:

Jeg har en skøn dreng på 2 år og 10 måned. Jeg fylder snart 29 og min kæreste 31. Vi drømmer om at få tre eller måske fire børn. Jeg har en lang videregående uddannelse og er i mit første rigtige job som jeg elsker! Det er desværre en projektansættelse som udløber 30. juni og så skal jeg ud og søge igen.

Jeg vil rigtig gerne snart have en baby mere, men hvis jeg bliver gravid nu, skal jeg ud og søge nyt job med baby i maven, hvilket jo ikke er ideelt, men hvornår så? Økonomiske ville det jo være smartest at vente til jeg har et fast job, men hvornår er det? Jeg kan jo risikere at gå ledig i en længere periode og hvornår kan man tillade sig at blive gravid i et nyt job?

Hvad ville i gøre hvis i var i mit sted?

Husk på, at ikke nødvendigvis selv er herre over, hvornår du bliver gravid. Vi valgte at vente (af andre årsager) og da timingen var "klar" gik vi i gang. 

Nu er der gået næsten 8 mdr hvor jeg har været igennem en MA, og jeg er lidt ked af, at vi ikke gik i gang et år tidligere, da vi først talte om det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.