Så mange tegn, men stadig negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.024 visninger
18 svar
10 synes godt om
8. februar 2017

Anonym trådstarter

Hejsa

Hvad er det seneste i har prøvet at teste positiv?

Jeg er nu gået 5-6 dage over tid. Har haft ømme brystvorter/bryster i halvanden uge. Haft ondt i lænden de sidste 3 dage og bøvlet med en halv hård mave i en god uge nu, men ikke set skyggen af min menstruation.

Jeg tester stadig negativ.

Hvor længe kan jeg bevare håbet om en positiv test i denne her omgang? Og hvornår kan jeg bede lægen om at teste mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg er nu gået 5-6 dage over tid. Har haft ømme brystvorter/bryster i halvanden uge. Haft ondt i lænden de sidste 3 dage og bøvlet med en halv hård mave i en god uge nu, men ikke set skyggen af min menstruation.

Hvor længe kan jeg bevare håbet om en positiv test i denne her omgang? Og hvornår kan jeg bede lægen om at teste mig?

Gik 10-11 dage over tid og testede svagt positiv. 2 dage før var den bragende negativ. Eneste tegn på graviditet var udebleven mens 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Hejsa

Det kommer an på, hvad du vil testes for? Hans/hendes graviditetstest er ikke bedre end din egen... 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Det kommer an på, hvad du vil testes for? Hans/hendes graviditetstest er ikke bedre end din egen... 

Altså om jeg er gravid. 

Ved du noget om hvornår lægen typisk vil tage en blodprøve i stedet og tjekke på den måde?

Anmeld Citér

8. februar 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Gik 10-11 dage over tid og testede svagt positiv. 2 dage før var den bragende negativ. Eneste tegn på graviditet var udebleven mens 

Tak. Det hjælper mig til at holde modet oppe lidt endnu  Havde du testet i tiden før den svagt positive test?

Anmeld Citér

8. februar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Tak. Det hjælper mig til at holde modet oppe lidt endnu  Havde du testet i tiden før den svagt positive test?

Selv tak :-) 

ja jeg testede ca hver 3. dag fra udebleven mens. Jeg forsøgte ikke at blive gravid så første test tog jeg 3 dage over tid. :-)

Anmeld Citér

8. februar 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Altså om jeg er gravid. 

Ved du noget om hvornår lægen typisk vil tage en blodprøve i stedet og tjekke på den måde?

Jeg kender jo ikke din læge, men der er ikke noget fagligt rationale i at vælge blodprøve frem for urinprøve. Hvis der er en graviditet og hcg, ses det i urinprøven. 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg kender jo ikke din læge, men der er ikke noget fagligt rationale i at vælge blodprøve frem for urinprøve. Hvis der er en graviditet og hcg, ses det i urinprøven. 

Okay. Tak for svar. ��

Anmeld Citér

8. februar 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Selv tak :-) 

ja jeg testede ca hver 3. dag fra udebleven mens. Jeg forsøgte ikke at blive gravid så første test tog jeg 3 dage over tid. :-)

Okay. Jeg tog én i går som var negativ. Prøver at tage en ny på fredag 

Anmeld Citér

8. februar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Okay. Jeg tog én i går som var negativ. Prøver at tage en ny på fredag 

God ide. Jeg krydser 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.