Køn på baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2017

God-mor

Nel skriver:

Glad for at jeg ikke er den første   Jeg kan se, at ingen moderatorer er online lige nu. Men det går nok, det kunne dog havde været værre.

Ja der når ikke at ske noget ved det, ville bare lige gøre dig opmærksom på det Det bliver nok fjernet i løbet af dagen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2017

Nel

God-mor skriver:

Ja der når ikke at ske noget ved det, ville bare lige gøre dig opmærksom på det Det bliver nok fjernet i løbet af dagen

Jeg er glad for at du gjorde det, ellers havde jeg slet ikke opdaget det

Anmeld Citér

8. februar 2017

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Mit billede er fra 14+6 og der vist ingen tvivl om at vi skal have en dreng men han viste sig også stolt frem 

Haha sikke fint jeg har også et billede fra igår hvor jeg var 10+6 fra numsen af, der kunne man også se en tap men det kunne både være en tissemand eller tissekone så tidligt 

Anmeld Citér

8. februar 2017

MorTilN

Anonym skriver:

Haha sikke fint jeg har også et billede fra igår hvor jeg var 10+6 fra numsen af, der kunne man også se en tap men det kunne både være en tissemand eller tissekone så tidligt 

Lægen der ejer klinikken var ikke i tvivl og det er vi heller ikke men er alligevel lidt spændt på om det stadig passer til MD i næste uge alligevel

Anmeld Citér

8. februar 2017

Nel

Jeg prøver lige igen, selvom jeg næsten ikke tør lægge billeder op nu, haha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. februar 2017

Katia Juul Skovgaard

Vores lille bandit ville ingenting da vi var til kønsscanning(14+3), men så lige pludselig var der bare kønsdel på hele skærmen 

Vi er i hvert fald ikke i tvivl (selvom hun snød og skrev det på skærmen)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.