Køn på baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
15 svar
5 synes godt om
8. februar 2017

Anonym trådstarter

Jer der har set kønnet på baby tidligt altså fra uge 14. Var det tydeligt at se? Har i billeder? hilsen en i uge 11 der er spændt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2017

MorTilN

Mit billede er fra 14+6 og der vist ingen tvivl om at vi skal have en dreng men han viste sig også stolt frem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. februar 2017

God-mor

Anonym skriver:

Jer der har set kønnet på baby tidligt altså fra uge 14. Var det tydeligt at se? Har i billeder? hilsen en i uge 11 der er spændt 

Dette skulle være en dreng. Men har endnu ikke født 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. februar 2017

Nel

Når jeg ser andres scanningsbilleder af drenge, kan jeg godt se at vores er en pige. Men lige da vi fik af vide at det var en pige, kunne det for mig ligeså godt ligne en dreng. Men nu, især når jeg lige ser dem der er lagt op bare herinde, så er forskellen til at se :-) Jeg blev scannet i uge 14+2 og jordemoderen kunne nemt se at det var en pige. Vi har også fået det bekræftet til MD scanningen.

Anmeld Citér

8. februar 2017

God-mor

Nel skriver:

Når jeg ser andres scanningsbilleder af drenge, kan jeg godt se at vores er en pige. Men lige da vi fik af vide at det var en pige, kunne det for mig ligeså godt ligne en dreng. Men nu, især når jeg lige ser dem der er lagt op bare herinde, så er forskellen til at se :-) Jeg blev scannet i uge 14+2 og jordemoderen kunne nemt se at det var en pige. Vi har også fået det bekræftet til MD scanningen.

Der er vist ingen tvivl om at det er en lille pige på begge billeder

Anmeld Citér

8. februar 2017

God-mor

Nel skriver:

Ps. Man kan se cpr nummer.

Anmeld Citér

8. februar 2017

Nel

Ps. Man kan se cpr nummer.

Pis. Og jeg kan ikke rette i indlægget mere. Ej hvor dumt af mig, at jeg overhovedet ikke ser hvad jeg får lagt op   Jeg har lige anmeldt det og skrevet at billederne skal fjernes - håber der er nogle moderatorer der ser det hurtigt. Man kan heldigvis kun se min fødselsdato. Men jeg kunne da godt undvære at det var så offentligt

Anmeld Citér

8. februar 2017

God-mor

Nel skriver:

Pis. Og jeg kan ikke rette i indlægget mere. Ej hvor dumt af mig, at jeg overhovedet ikke ser hvad jeg får lagt op   Jeg har lige anmeldt det og skrevet at billederne skal fjernes - håber der er nogle moderatorer der ser det hurtigt. Man kan heldigvis kun se min fødselsdato. Men jeg kunne da godt undvære at det var så offentligt

De skal nok reagere på det Det er sket mange gange før. Jeg anmelder det også lige

Anmeld Citér

8. februar 2017

God-mor

God-mor skriver:

De skal nok reagere på det Det er sket mange gange før. Jeg anmelder det også lige

Når det kan ikke anmeldes mere end en gang. Håber de hurtigt reagere

Anmeld Citér

8. februar 2017

Nel

God-mor skriver:

Glad for at jeg ikke er den første   Jeg kan se, at ingen moderatorer er online lige nu. Men det går nok, det kunne dog havde været værre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.