Hvordan kommer det til at foregå i vores situation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
17 svar
1 synes godt om
7. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej med jer. Håber én af jer sidder med svaret til mine spørgsmål.

Jeg er 4 uger henne, hvis blyb holder ved. Dette vil være vores andet barn, vores datter er 2.

Jeg studerer og er færdig til juni og min mand er lærling og er færdig om 2 år.

Mit spørgsmål er således, hvor holder jeg barsel fra? Og hvem betaler den? Hvad med de måneder fra juni hvor jeg er flrdig med studie, til oktober hvor jeg har termin? Jeg tror godt det kan være svært at finde et arbejde på dét tidspunkt?? Jeg håber nogen kender svar.

de bedste hilsner.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2017

lottemusen

Anonym skriver:

Hej med jer. Håber én af jer sidder med svaret til mine spørgsmål.

Jeg er 4 uger henne, hvis blyb holder ved. Dette vil være vores andet barn, vores datter er 2.

Jeg studerer og er færdig til juni og min mand er lærling og er færdig om 2 år.

Mit spørgsmål er således, hvor holder jeg barsel fra? Og hvem betaler den? Hvad med de måneder fra juni hvor jeg er flrdig med studie, til oktober hvor jeg har termin? Jeg tror godt det kan være svært at finde et arbejde på dét tidspunkt?? Jeg håber nogen kender svar.

de bedste hilsner.

Jeg blev færdiguddannet i januar 2015 og fødte i april 2015. Jeg kom direkte på dagpenge efter studie (husk at meld dig ind i a-kasse) og idet jeg var ledig var det først 4 uger før termin, jeg kunne gå på barsel. Under barsel fik jeg barselsdagpenge fra udbetaling danmark. Jeg fik samme beløb udbetalt som da jeg var på dagpenge.

Håber du kan bruge dette til noget 

Anmeld Citér

7. februar 2017

Anonym trådstarter

lottemusen skriver: