Voksne med adhd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2017

NupaSofia

Anonym skriver:

Hold da op, har du fået en forklaring på det?

jeg er begyndt på medicin for kort tid siden og jeg har været meget glad for det! Som du selv skriver, har jeg bedre koncentrationsevne, mere glad og kan bedre overskue hverdagen! Jeg får kun 10 mg pr. gang.. 

Det er min følelse at noget i min krops kemiske balance bare ændrede sig, mens jeg var gravid og ammede, for da jeg efter denne pause startede med medicinen igen havde jeg slet ikke samme effekt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2017

NupaSofia

Anonym skriver:

Og hvordan har det påvirket dit stofskifte? Øget i vægt eller tabt dig?

I første omgang tabte jeg mig selvfølgelig helt vildt, det tog jeg på mens jeg havde pause fra det og siden har jeg bare haft lavt stofskifte. Før jeg begyndte med ritalin var det almindeligt. 

Anmeld Citér

27. februar 2017

Kay

Må jeg spørge hvordan jer der blev diagnosticeret som voksne fik mistanke om at i havde ADHD? Og hvordan i startede udredning?

Anmeld Citér

27. februar 2017

Anonym trådstarter

NupaSofia skriver:

Det er min følelse at noget i min krops kemiske balance bare ændrede sig, mens jeg var gravid og ammede, for da jeg efter denne pause startede med medicinen igen havde jeg slet ikke samme effekt. 

Det har jeg hørt før.. 

Anmeld Citér

27. februar 2017

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Må jeg spørge hvordan jer der blev diagnosticeret som voksne fik mistanke om at i havde ADHD? Og hvordan i startede udredning?

Jeg har også diagnosen evassiv personlighedsstruktur - efter et forløb med denne diagnose, opdagede man på psyk. at jeg også har og altid har haft koncentrationsvanskeligheder, svært ved indlæring, impulsiv, hyperaktiv mv. Jeg blev derfor henvist til en psykiater på afdelingen, som efter nogle samtaler med mig og min mor, stillede diagnosen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.