Jeg er snart gået 4 uger over tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2017

Josephinesmor

Mull skriver:

Har du ringet til din læge med det? :-) Jeg er blevet henvist til en jordemoder. Som jeg skal til på torsdag og have tjekket nogen ting 

Ja jeg skal til læge om en uge. Hvorfor og hvordan er du henvist til en jordmoder? Da jeg ventede min datter i 2007 havde jeg ingen menstruation i 3 år  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2017

tivolistang

FHR skriver:

Selvfølgelig og mange tak 

hmm lyder underligt hun sender dig til jordemor, når hun ikke nødvendigvis tænker graviditet  tænker en gynækolog ville være bedre, for at se om alt ser fint ud. 

Men selvfølgelig kan en jordemor og tjekke dit underliv 

tænker det fordi din læge vil have dig scannet, det er de færreste læge der er udstyret med de maskiner. 

Men håber I finder ud af hvorfor du er gået over tid eller din menstruation kommer 

al held og lykke med projekt baby 

Ja, du har nok ret. Jeg kan lige give en feedback på torsdag om der er baby eller ej  Men jeg tvivler virkelig meget 

Og tusind tak 

Anmeld Citér

7. februar 2017

tivolistang

Josephinesmor skriver:

Ja jeg skal til læge om en uge. Hvorfor og hvordan er du henvist til en jordmoder? Da jeg ventede min datter i 2007 havde jeg ingen menstruation i 3 år  

Jeg har absolut INGEN ide :-p
Lægen har ingengang set mig eller noget, hun sagde bare: Du får en tid hos vores jordemoder på torsdag.
Så det bliver da fascinerende og se hvad det går på 

Anmeld Citér

7. februar 2017

FHR

Mull skriver:

Ja, du har nok ret. Jeg kan lige give en feedback på torsdag om der er baby eller ej  Men jeg tvivler virkelig meget 

Og tusind tak 

Jeg krydser finger 

Anmeld Citér

7. februar 2017

MysteriousAngel

Mull skriver:

På torsdag d09/02 er jeg gået præcis 4 uger over tid. Mine test er negative. 

Jeg ringede til lægen for 2 uger siden og jeg fik afvide "vent en uge". Jeg ringede så igen i sidste uge, og jeg fortæller jeg er bange for jeg har pco (selvom mine symptomer er minimale).

jeg fik svaret at jeg skulle vente endnu en uge. Så jeg ventede endnu en uge.. NU kan jeg så ringe igen og få en blodprøve efter 4 uger  altså....  så jeg glæder mig til at der er gået 7 timer. 

Er der nogen af jer der har prøvet at gå 4 uger tid? Jeg er bare bekymret :-( 

stoppede p-piller i marts 16. 

Jep gik præcis 28 dage over tid før den var positiv. 

Anmeld Citér

7. februar 2017

tivolistang

MysteriousAngel skriver:

Jep gik præcis 28 dage over tid før den var positiv. 

Jeg kan virkelig godt lide, at folk som har gået ligeså længe over tid som jeg selv, har haft positive teste 

Anmeld Citér

7. februar 2017

MysteriousAngel

Mull skriver:

Jeg kan virkelig godt lide, at folk som har gået ligeså længe over tid som jeg selv, har haft positive teste 

Og 2. gang var den 21 dage over og med den 1, gik jeg 10 dage over. 

Anmeld Citér

7. februar 2017

tivolistang

MysteriousAngel skriver:

Og 2. gang var den 21 dage over og med den 1, gik jeg 10 dage over. 

Jeg er så 25 dage over tid  Jeg tror bare min krop er underlig! 
Men underligt du ikke testede positiv de første mange mange dage 

Anmeld Citér

7. februar 2017

AbortusHabitualis30år

Eeeeeeej en spændende tråd! Opdater endelig! Nogen sidder her på sidelinien og er ved at dø af spænding! 

Anmeld Citér

7. februar 2017

tivolistang

AbortusHabitualis30år skriver:

Eeeeeeej en spændende tråd! Opdater endelig! Nogen sidder her på sidelinien og er ved at dø af spænding! 

Jeg skal nok give et svar på torsdag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.