Jeg er snart gået 4 uger over tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.717 visninger
30 svar
4 synes godt om
7. februar 2017

tivolistang

På torsdag d09/02 er jeg gået præcis 4 uger over tid. Mine test er negative. 

Jeg ringede til lægen for 2 uger siden og jeg fik afvide "vent en uge". Jeg ringede så igen i sidste uge, og jeg fortæller jeg er bange for jeg har pco (selvom mine symptomer er minimale).

jeg fik svaret at jeg skulle vente endnu en uge. Så jeg ventede endnu en uge.. NU kan jeg så ringe igen og få en blodprøve efter 4 uger  altså....  så jeg glæder mig til at der er gået 7 timer. 

Er der nogen af jer der har prøvet at gå 4 uger tid? Jeg er bare bekymret :-( 

stoppede p-piller i marts 16. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2017

AnoMom

Mull skriver:

På torsdag d09/02 er jeg gået præcis 4 måneder over tid. Mine test er negative. 

Jeg ringede til lægen for 2 uger siden og jeg fik afvide "vent en uge". Jeg ringede så igen i sidste uge, og jeg fortæller jeg er bange for jeg har pco (selvom mine symptomer er minimale).

jeg fik svaret at jeg skulle vente endnu en uge. Så jeg ventede endnu en uge.. NU kan jeg så ringe igen og få en blodprøve efter 4 uger  altså....  så jeg glæder mig til at der er gået 7 timer. 

Hmm først siger du 4 uger, så siger du 4 måneder og så slutter du med 4 uger igen? Hvor længe er du gået over? Skal bare lige være sikker :p 

hvis det er 4 mdr så vil jeg da ihvertfald mene du skal have en scanning for at se om der er en god grund. 

Hvis det er 4 uger. Så er der ikke unormalt at man springer en ÆL over og dermed også en menstruation. :-)

Anmeld Citér

7. februar 2017

tivolistang

AnoMom skriver:

Hmm først siger du 4 uger, så siger du 4 måneder og så slutter du med 4 uger igen? Hvor længe er du gået over? Skal bare lige være sikker :p 

hvis det er 4 mdr så vil jeg da ihvertfald mene du skal have en scanning for at se om der er en god grund. 

Hvis det er 4 uger. Så er der ikke unormalt at man springer en ÆL over og dermed også en menstruation. :-)

Det er en fejl, jeg mener 4 UGER:-) 

jeg har ikke sprunget ÆL over. Den har været bragende positiv sidst �� 

Mine graviditetstests er bare negative. 

Anmeld Citér

7. februar 2017

AnoMom

Mull skriver:

Det er en fejl, jeg mener 4 UGER:-) 

jeg har ikke sprunget ÆL over. Den har været bragende positiv sidst �� 

Mine graviditetstests er bare negative. 

Haha okay. Måtte lige være sikker ;-) 

hmm. Så har jeg ikk noget godt bud. Hvis du er sikker på ÆL har været positiv så burde du jo ha e fået din mens. Må se hvad blodprøverne siger 

Anmeld Citér

7. februar 2017

tivolistang

AnoMom skriver:

Haha okay. Måtte lige være sikker ;-) 

hmm. Så har jeg ikk noget godt bud. Hvis du er sikker på ÆL har været positiv så burde du jo ha e fået din mens. Må se hvad blodprøverne siger 

Jeg er helt sikker. 

Ville bare høre om andre har prøvet det, men jeg ringer til lægen imorgen lhvertfald 

Anmeld Citér

7. februar 2017

FHR

Mull skriver:

Jeg havde ikke haft menstruation i 10 uger, da jeg fandt ud af, at jeg var gravid (var 3+1 da jeg testede svagt positiv første gang, har en scanning vist) 

jeg havde to ægløsninger på de 10 uger (sekundær ægløsning) med 4 ugers mellemrum UDEN menstruation imellem. 

Man kan sagtens få ægløsning uden menstruation. 

Gynækologen kunne ikke finde nogen, årsag til den ene pludselige lange cyklus. 

Min mor har PCO, men alt var som det skulle være, så ingenting galt hos mig. 

Jeg er 13+2 Idag, og baby er perfekt 

kroppen er sin egen herre, og stresse mm. Kan spille ind. 

Håber det måske hjalp dig lidt?  Og gav mening 

Anmeld Citér

7. februar 2017

tivolistang

FHR skriver:

Jeg havde ikke haft menstruation i 10 uger, da jeg fandt ud af, at jeg var gravid (var 3+1 da jeg testede svagt positiv første gang, har en scanning vist) 

jeg havde to ægløsninger på de 10 uger (sekundær ægløsning) med 4 ugers mellemrum UDEN menstruation imellem. 

Man kan sagtens få ægløsning uden menstruation. 

Gynækologen kunne ikke finde nogen, årsag til den ene pludselige lange cyklus. 

Min mor har PCO, men alt var som det skulle være, så ingenting galt hos mig. 

Jeg er 13+2 Idag, og baby er perfekt 

kroppen er sin egen herre, og stresse mm. Kan spille ind. 

Håber det måske hjalp dig lidt?  Og gav mening 

Hej FHR 
Jeg er sindssyg glad for du vil dele det med mig (-: Og stooort tillykke med din graviditet 
Jeg fik ringet til lægen og jeg har fået en tid hos en jordemoder på torsdag. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal have testet som min egen læge ikke kunne, så jeg tænker hun måske vil se om alt er som det skal være? 

Jeg har havde kraftig "mens-lignende-smerter" i mandags, men desværre ingen mens. Det samme sidste uge. Jeg har heller ike nogen tegn på at være gravid. Ingen ømme bryster osv osv- alt er som det plejer. 

Anmeld Citér

7. februar 2017

Josephinesmor

Mull skriver:

Ja, står lidt i det sammen.. er 45 dage over nu.. stadig negativ test.. så jeg er selv i tvivl om hvad fanden der foregår..

Anmeld Citér

7. februar 2017

tivolistang

Josephinesmor skriver:

Ja, står lidt i det sammen.. er 45 dage over nu.. stadig negativ test.. så jeg er selv i tvivl om hvad fanden der foregår..

Har du ringet til din læge med det? :-) Jeg er blevet henvist til en jordemoder. Som jeg skal til på torsdag og have tjekket nogen ting 

Anmeld Citér

7. februar 2017

FHR

Mull skriver:

Hej FHR 
Jeg er sindssyg glad for du vil dele det med mig (-: Og stooort tillykke med din graviditet 
Jeg fik ringet til lægen og jeg har fået en tid hos en jordemoder på torsdag. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal have testet som min egen læge ikke kunne, så jeg tænker hun måske vil se om alt er som det skal være? 

Jeg har havde kraftig "mens-lignende-smerter" i mandags, men desværre ingen mens. Det samme sidste uge. Jeg har heller ike nogen tegn på at være gravid. Ingen ømme bryster osv osv- alt er som det plejer. 

Selvfølgelig og mange tak 

hmm lyder underligt hun sender dig til jordemor, når hun ikke nødvendigvis tænker graviditet  tænker en gynækolog ville være bedre, for at se om alt ser fint ud. 

Men selvfølgelig kan en jordemor og tjekke dit underliv 

tænker det fordi din læge vil have dig scannet, det er de færreste læge der er udstyret med de maskiner. 

Men håber I finder ud af hvorfor du er gået over tid eller din menstruation kommer 

al held og lykke med projekt baby 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.