Please... Sig I kan se den...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2017

moar34

PB2013 skriver:

Jeg har her til aften taget den her, forventer mens på torsdag så er kun 3+.. Jah er testmonster, men har os 3 MA bag mig, og har nu ventet et halvt år på at blive gravid igen, så har brug for at høre om andre os kan se den..

Jeg kan godt ane en ekstra streg. Sådan så min ud 3+3 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2017

Anonym

Tak.. 

Update: tog en clear blue her til morgen, og heldigvis havde mine, og nogle af jeres, ikk taget fejl.. 

Stort tillykke. Det er da tidligt, hvis de uger passer. Men dejligt for dig.

er dog nysgerrig på om den er aflæst inden for tid denne gang? For jeg har altså også hørt om flere der har taget sådanne digitale tests, som er gået fra "ikke gravid" til "gravid" ved at ligge en anelse ekstra - ikke for at skræmme dig, for hvis den er aflæst inden for tid burde den jo være reel nok 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Mille123

Anonym skriver:

er dog nysgerrig på om den er aflæst inden for tid denne gang? For jeg har altså også hørt om flere der har taget sådanne digitale tests, som er gået fra "ikke gravid" til "gravid" ved at ligge en anelse ekstra - ikke for at skræmme dig, for hvis den er aflæst inden for tid burde den jo være reel nok 

Den skriver den i monitoren inden for få

minutter og slukker efter et døgn. Lyder vildt hvis den skulle lave falsk positiv 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Mille123

PB2013 skriver:

Tak.. 

Update: tog en clear blue her til morgen, og heldigvis havde mine, og nogle af jeres, ikk taget fejl.. 

Tillykke

Anmeld Citér

8. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Du er ikke så skarp til digitale teste, så vil lige fortælle dig, at den måler fra ægløsning, så når den skriver 1-2 uger, er man målt til 3-4 uger.

Derudover kan digitale teste ikke skifte svaret, den fryser på en enkelt måling og viser svaret i ca 24 timer, hvorefter den slukker.

Anmeld Citér

8. februar 2017

PB2013

Anonym skriver:

Er lige nysgeri efter hvad sådan er test koster? Hvor har du købt den?

Jeg har købt mine på luxplus.dk, hvor en pakke med 2 stk koster 89 kr, men du ska have abonnement derinde, så hvis du ikk køber andet end en enkelt pakke graviditetstest så kan det nok ikk betale sig.. Men hvis man bestiller om formiddagen så har man det typisk næste morgen.. 

Anmeld Citér

8. februar 2017

PB2013

Som de andre skriver så er det uger fra ægløsning, så da jeg sku være ca 3+6 så passer det meget godt.. 

Den kom indenfor tid og har ikk sagt andet end positiv.. Og hvis du læset min tråd igennem rigtigt så er det første billede hvor flere kunne ane en streg taget inden for tid det er kun det andet billede der er taget efter, hvor jeg selv pointerer at jeg godt ved de ikk gælder efter tid.. Jeg er ikk helt ny i det her, det er trods alt min 5. graviditet.. 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Anonym

PB2013 skriver:

Som de andre skriver så er det uger fra ægløsning, så da jeg sku være ca 3+6 så passer det meget godt.. 

Den kom indenfor tid og har ikk sagt andet end positiv.. Og hvis du læset min tråd igennem rigtigt så er det første billede hvor flere kunne ane en streg taget inden for tid det er kun det andet billede der er taget efter, hvor jeg selv pointerer at jeg godt ved de ikk gælder efter tid.. Jeg er ikk helt ny i det her, det er trods alt min 5. graviditet.. 

Ja så må den bestemt være god nok, og så forstår jeg bedre med ugerne 

iiiiii kæmpe tillykke så, og fedt det er 5. graviditet 

Anmeld Citér

9. februar 2017

Anonym

PB2013 skriver:

Jeg har købt mine på luxplus.dk, hvor en pakke med 2 stk koster 89 kr, men du ska have abonnement derinde, så hvis du ikk køber andet end en enkelt pakke graviditetstest så kan det nok ikk betale sig.. Men hvis man bestiller om formiddagen så har man det typisk næste morgen.. 

Ok tak for svar, synes bare den er lidt sjov �� Men kan få svar på min første blodprøve idag, så nok lidt frås med pengene at købe den så ��

Anmeld Citér

19. februar 2017

Aysehansen83

PB2013 skriver:

Jeg har her til aften taget den her, forventer mens på torsdag så er kun 3+.. Jah er testmonster, men har os 3 MA bag mig, og har nu ventet et halvt år på at blive gravid igen, så har brug for at høre om andre os kan se den..

Jeg kan godt se den. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.