Please... Sig I kan se den...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2017

Anonym

PB2013 skriver:

Jeg har her til aften taget den her, forventer mens på torsdag så er kun 3+.. Jah er testmonster, men har os 3 MA bag mig, og har nu ventet et halvt år på at blive gravid igen, så har brug for at høre om andre os kan se den..

Kan desværre ikke se en streg, men kan godt ane et eller andet. Min så sådan ud 3+6, kan vi jo håbe din også kommer til 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2017

Anonym

For mig at se er den bragende negativ, HVIS der er noget at se er det tydeligvis bare en skyggestreg, og når den er kommet efter tid kan du slet ikke regne med den - jeg får skyggestreger efter tid rigtigt ofte, og de ligner din på en prik og er altså negative. Så jeg tror bestemt ikke du er gravid denne gang, desværre. Men det skal nok komme 

Anmeld Citér

7. februar 2017

PB2013

anonym94 skriver:

Jeg kan også se den, har du taget en ny idag?

Nej, har holdt mig i skindet.. Men har været ude og købe en clear blue med uge indikator, så sku der ikk være så meget at fortolke på..  så tager den i morgen tidlig.. 

Anmeld Citér

7. februar 2017

Cassandra

PB2013 skriver:

Nej, har holdt mig i skindet.. Men har været ude og købe en clear blue med uge indikator, så sku der ikk være så meget at fortolke på..  så tager den i morgen tidlig.. 

pøj pøj

Anmeld Citér

8. februar 2017

PB2013

Cassandra skriver:

pøj pøj

Tak.. 

Update: tog en clear blue her til morgen, og heldigvis havde mine, og nogle af jeres, ikk taget fejl.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. februar 2017

HPH

PB2013 skriver:

Tak.. 

Update: tog en clear blue her til morgen, og heldigvis havde mine, og nogle af jeres, ikk taget fejl.. 

Ihh tillykke, hvor skønt 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Anonym

PB2013 skriver:

Tak.. 

Er lige nysgeri efter hvad sådan er test koster? Hvor har du købt den?

Anmeld Citér

8. februar 2017

Frk.S

PB2013 skriver:

Tak.. 

Hvor dejligt - stort tillykke. 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Wheelybug

Kæmpe stort tillykke 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Cassandra

PB2013 skriver:

Tak.. 

Stort tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.