Ville i sende af sted i dagpleje (ikke enige)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2017

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Helt klart lade hende blive hjemme. 

Min datter kan ved sygdom sagtens være helt feberfri om morgenen og så stiger den voldsomt i løbet af dagen. Derfor har jeg også regel om en helt feberfri dag (fra morgen til aften) før jeg tror på hun er frisk. 

Når i begge går hjemme, synes jeg da slet ikke der er nogen tvivl om at hun skal blive hjemme. Lidt skræmmende at far vil sende hende afsted bare fordi i har betalt dagplejen. Hvis det er den logik han kører efter, kan du jo sige at han også bør tage på arbejde med sit skadede knæ.... for hans arbejdsgiver betaler jo mange penge til hans løn.  

Det har jeg faktisk haft sagt til ham men der svare han bare igen at det på ingen måde er det samme. 

Står osse tit med tanken om jeg gider det her mere men så er der jo osse virkelig gode dage og så er det enormt svært at gå fra en man har været sammen med i 7 år vi har været sammen siden jeg var 17 år 

Men hun bliver selvfølgelig hjemme lige nu ligger hun og putter på sofaen med mig ville på ingen måde have sendt hende af sted men nogen gange kommer jeg bare til at tvivle på mig selv når manden står og siger at jeg er forkert på den og jeg selv vælger at gøre tingene mere besværligt for mig selv 

Mine børn har nemlig osse ofte helt feber fri hele dagen men så stiger deres temperatur lige pludselig hurtig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2017

Guldlok88

Anonym skriver:

Det har jeg faktisk haft sagt til ham men der svare han bare igen at det på ingen måde er det samme. 

Står osse tit med tanken om jeg gider det her mere men så er der jo osse virkelig gode dage og så er det enormt svært at gå fra en man har været sammen med i 7 år vi har været sammen siden jeg var 17 år 

Men hun bliver selvfølgelig hjemme lige nu ligger hun og putter på sofaen med mig ville på ingen måde have sendt hende af sted men nogen gange kommer jeg bare til at tvivle på mig selv når manden står og siger at jeg er forkert på den og jeg selv vælger at gøre tingene mere besværligt for mig selv 

Mine børn har nemlig osse ofte helt feber fri hele dagen men så stiger deres temperatur lige pludselig hurtig 

Jeg var sammen med min eks i 5 år, vi begyndte da jeg var 18 år. 

Jeg spurgte mig selv om jeg ville leve på den måde resten af mit liv, og det ville jeg ikke. 

Ikke fordi jeg siger at du skal gå fra ham, men for at fortælle at det kan man godt. 

Jeg mistede min identitet, og skulle starte helt forfra. Det kan lade sig gøre. 

Anmeld Citér

7. februar 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hun skal selvfølgelig holdes hjemme. Børn skal som udgangspunkt være feberfri i 24 timer for, at komme i vs/bh/skole mv.

Jeg må indrømme at jeg er så træt af, at folk bare sender deres børn afsted uden, at de er raske og smitter alle andres.

God bedring

Anmeld Citér

7. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Min pige som bliver 3 her i april har været meget hjemme her de sidste 14 dage vi køre på 3 uge nu 

Det startede med hun ikke var sig selv ikke rigtig ville spise og helt bare hænge hun havde ikke feber men vi måtte holde hende hjemme fra dagpleje

hun kom af sted om fredagen da vi hentede havde hun ondt i det ene øre hun udviklede en slem mellemørebetændelse og vi måtte forbi ørelægen om mandagen som viste at hendes dræn var faldet ud på grund af alt den væske. 

Det gik beder og hun havde det fint igen så hun kom af sted tirsdag - onsdag - torsdag sidste uge uden problemer hun fik lagt dræn om fredagen 

Hun fik feber fredag aften har haft feber lørdag og igen om søndagen men kun om aftenen

Og nu har vi mandag hun har haft det fint idag dog en lille smule pylret men tror mest det har været fordi hun var træt ingen feber hele dagen  men men den er 38,4 om aftenen. 

Og min regel er at mine børn skal have været feber fri en hel dag inden de kommer i dagpleje 

Hvor min mand mener hun sagtens kan komme af sted i dagpleje i morgen vis hun ikke har feber  om morgenen. 

Hvilket jeg jo ved hun ikke har da hun først får feber om aftenen og har det fint hele dagen. 

(Lillesøster på 15 mdr er hjemme med feber) 

Ville i sende af sted eller holde hjemme ?? 

Lad hende da blive hjemme, når i nu er hjemme.

Anmeld Citér

7. februar 2017

Jems

Jeg ville holde hende hjemme indtil hun har haft en feberfri dag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.