Anonym skriver:
Min pige som bliver 3 her i april har været meget hjemme her de sidste 14 dage vi køre på 3 uge nu
Det startede med hun ikke var sig selv ikke rigtig ville spise og helt bare hænge hun havde ikke feber men vi måtte holde hende hjemme fra dagpleje
hun kom af sted om fredagen da vi hentede havde hun ondt i det ene øre hun udviklede en slem mellemørebetændelse og vi måtte forbi ørelægen om mandagen som viste at hendes dræn var faldet ud på grund af alt den væske.
Det gik beder og hun havde det fint igen så hun kom af sted tirsdag - onsdag - torsdag sidste uge uden problemer hun fik lagt dræn om fredagen
Hun fik feber fredag aften har haft feber lørdag og igen om søndagen men kun om aftenen
Og nu har vi mandag hun har haft det fint idag dog en lille smule pylret men tror mest det har været fordi hun var træt ingen feber hele dagen men men den er 38,4 om aftenen.
Og min regel er at mine børn skal have været feber fri en hel dag inden de kommer i dagpleje
Hvor min mand mener hun sagtens kan komme af sted i dagpleje i morgen vis hun ikke har feber om morgenen.
Hvilket jeg jo ved hun ikke har da hun først får feber om aftenen og har det fint hele dagen.
(Lillesøster på 15 mdr er hjemme med feber)
Ville i sende af sted eller holde hjemme ??