Mamalou skriver:
I Aalborg kommune kan man få et "bevis" fra rådgiver til at hente genbrugsmøbler m.m. gratis. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du bor.
Det lyder som en rigtig træls situation du er havnet i. Jeg er uforstående overfor hvordan det kan ske, da man (I Aalborg kommune) skal udfylde en blanket hvori man skriver max beløb på husleje inden man kommer på akutlisten/bliver opprioriteret, og det er til lejligheder i boligforeninger hvor er er visitering til en gang hver måned. Jeg kan ikke lade være med at tænke, om din rådgiver er galt på den? Det kan være hun er ny. Få krisecentret til at hjælpe dig og få råbt rådgiver op. Hvis ikke allerede det er forsøgt 
Det blev der også skrevet, men jeg har ventet 7 mdr og da jeg endelig fik en bolig tilbudt var det denne , til 8800 kr ... min indtægt er på 8000 udbetalt...... og tog jeg ikke imod den, så ville jeg bare ikke have nogen lejlighed, var beskeden..... derudover har jeg en datter som mistrives meget alvorligt her på krisecenteret (vi har små 18 kvm i ét rum 3 mennesker, og der sker så mange ting her med ind og udflytninger hvilket hun simpelthen ikke kan holde til mere, og episoder hvor vi ikke må gå ud fordi en af voldsmændene har fundet stedet osv osv ) hun bryder decideret sammen når vi skal herhjem efter bh. min kommune er Frederikssund kommune..
men det er familieafdelingen der har fået boligen til mig, og ikke min egen sagsbehandler som var hende der skrev mig på akutlisten, for hun har vitterligt været gået under jorden nærmest i 4 mdr, ingen har kunne få kontakt til hende, og hun svarede først tilbage på mails da det virkelig brændte på, og der var svaret at hun godt kunne forstå min frustration, men hun kendte ikke paragrafferne.... bum.
Anmeld
Citér