hvilke pålæg har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.928 visninger
18 svar
16 synes godt om
30. januar 2017

EnGodMor

Halløj derude

jeg blev lige lidt nysgerrig på en ting, hvilket pålæg har i altid løbende derhjemme i spiser? Og hvilket mærke?

jeg spørg fordi, vi herhjemme undgår pålæg med de "grimme" e numre -i ved 249-250 og muligvis os  321.

så jeg håbede på lidt inspiration, til  måske noget nyt pålæg 

og nu var det PÅLÆG jeg mente og ikke alt muligt andet

hvad pålæg har I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2017

God-mor

EnGodMor skriver:

Halløj derude

jeg blev lige lidt nysgerrig på en ting, hvilket pålæg har i altid løbende derhjemme i spiser? Og hvilket mærke?

jeg spørg fordi, vi herhjemme undgår pålæg med de "grimme" e numre -i ved 249-250 og muligvis os  321.

hvad pålæg har I?

Leverpostej fra den grønne slagter eller den fra slagteren

Amanda torskerogn

Tomater og det meste af året er det fra eget drivhus

Røget laks

Frikadeller jeg selv laver af øko kalv/flæsk

Det er noget vi ofte har til madpakkerne

Anmeld Citér

30. januar 2017

Aristocats

Det eneste kødpålæg vi engang imellem her er hamburgerryg fra Christiansfeld. Hverken min mand eller ungerne spiser det, kun jeg. Til ungerne har vi Tahin fra Urtekram, Pumpkin Ginger spread fra Allos og øko figenrulle fra Castus. Jeg er også rigtig glad for Økolandets flødeost  Måske er det et forsøg værd generelt at skrue ned for kødpålæg. Der findes mange lækre alternativer. Hanegal laver også gode spegepølser, men det spiser jeg dog sådan set aldrig - men de kan varmt anbefales!! 

Anmeld Citér

30. januar 2017

Aristocats

Og derudover ved jeg at hanegal også laver leverpostej, alt hanegal er helt uden e-numre og andet skidt. 

Anmeld Citér

31. januar 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
EnGodMor skriver:

Halløj derude

hvad pålæg har I?

Vi har altid spegepølse og sardel fra vores lokale slagter. Derudover frikadeller (hjemmelavede) og æg 

Anmeld Citér

31. januar 2017

EnGodMor

Aristocats skriver:

Det eneste kødpålæg vi engang imellem her er hamburgerryg fra Christiansfeld. Hverken min mand eller ungerne spiser det, kun jeg. Til ungerne har vi Tahin fra Urtekram, Pumpkin Ginger spread fra Allos og øko figenrulle fra Castus. Jeg er også rigtig glad for Økolandets flødeost  Måske er det et forsøg værd generelt at skrue ned for kødpålæg. Der findes mange lækre alternativer. Hanegal laver også gode spegepølser, men det spiser jeg dog sådan set aldrig - men de kan varmt anbefales!! 

Super gode ting

her er vores pålæg nemlig æg-spejlæg-røræg, banan, tomat, agurk, kartofler,  og så videre, og det er familien ved at kører lidt træt i, så skal have fundet lidt andet godt os  men ja det fra hanegal skulle være uden de e numre, som ikke er så gode

Anmeld Citér

31. januar 2017

EnGodMor

SØS skriver:

Vi har altid spegepølse og sardel fra vores lokale slagter. Derudover frikadeller (hjemmelavede) og æg 

Laver du frikadellerne til pålægskiver? Eller bare som almindelig?

Anmeld Citér

31. januar 2017

Carina:-)

Æg makrel torskerogn mini frikadeller og leverpostej er tit med i mad pakkerne .  

Derudover laver jeg jævnligt en roastbeef og skærer den i skiver selv.

Stegt kylling bruger jeg også jævnligt i sandwich . 

Anmeld Citér

31. januar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Torskerogn har fået comeback herhjemme

ellers er et must den der bamsepølse eller hvad den hedder. Og leverpostej samt makrel. Ellers tror vores datter vist at vi sulter hende. 

æg er altid dejligt 

hvis vi har lidt skinkerester i fryseren(hvilket vi ofte har) så er hjemmelavet skinkesalat også et hit. 

Kender du hanegal? Fra Rema har de flere af deres produkter uden. Nitrit og andre mindre rare ting. Kødpølse, spegepølse, leverpostej osv

hvis vi lyster så bliver der varmet fiskefilet. 

Anmeld Citér

31. januar 2017

L-Mortil3

Jeg skal være ærlig og sige jeg aner ikke om der er div trælse ting i, men vi har ALTID:

Markræl på tube

Laksepålæg på tube

Torskerogn på tube

buko rejeost

buko pikant ost

tulip bacon postej

3 stjernet kødpølse

slagterens Sønderjyske skære pølse

lilbror små trekantede oste

smørbart boysenbær fra den gamle fabrik 

Og så smør - Lurpak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.