Erfaringer med test der bliver positiv efter 3 min

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2017

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Er du over tid? Jeg ville prøve igen  med en ny test om et par dage, såfremt mens ikke er der  

Men jeg HAR nemlig lige haft mens, også det der er lidt underligt. Dog varede den kun tre dage, hvor den normalt varer 5-6 dage.

Men skulle jeg være gravid trods mens så skulle jeg være ca 4+5 i dag (har en kort cyklus på 23 dage).

Jeg må nok gøre som du siger og væbne mig med tålmodighed...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2017

Ayasmor

Anonym skriver:

Det der er i det er jo at jeg ikke ved hvornår den svage streg er dukket op. Jeg kiggede efter max tre min., og så kiggede jeg først igen her for en halv time siden, fordi jeg har sovet siden. Så den kan jo være kommet efter 4 minutter men også SAGTENS efter tre timer.... hmm

Ahh, på den måde. Jeg forstod det som, at den svage tre var aflæst, da de 3 min.  var gået. Så kan du desværre ikke regne med resultatet. Jeg ville prøve med en ny om et par dage 

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Vent og tag en ny test om et par dage  

Ja det må jeg hellere gøre ����

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Ahh, på den måde. Jeg forstod det som, at den svage tre var aflæst, da de 3 min.  var gået. Så kan du desværre ikke regne med resultatet. Jeg ville prøve med en ny om et par dage 

Det bliver nogle lange dage, men du har nok ret i at det er det eneste jeg kan gøre...

Anmeld Citér

30. januar 2017

Ayasmor

Anonym skriver:

Det bliver nogle lange dage, men du har nok ret i at det er det eneste jeg kan gøre...

Det er så frustrerende når man ikke kan  få et her og nu svar �� krydser fingrer for jer

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym trådstarter

Det er så frustrerende når man ikke kan  få et her og nu svar �� krydser fingrer for jer

Ja det er det godt nok. Øv.... tusind tak 

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym

Jeg har stået med positive tests, der er aflæst for sent, men jeg har aldrig været gravid

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har stået med positive tests, der er aflæst for sent, men jeg har aldrig været gravid

Har også før hørt flere der har prøvet det, har dog aldrig selv oplevet det før nu (hvis den altså er falsk positiv, som jeg forventer den er)...

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym

Ved begge mine børn fik jeg positiv test efter ca en halv time da jeg testede tidligt 

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved begge mine børn fik jeg positiv test efter ca en halv time da jeg testede tidligt 

Okay, hvor langt henne var du så, før du testede positivt inden for max tiden?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.