Erfaringer med test der bliver positiv efter 3 min

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
22 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2017

Anonym trådstarter

Sagen er den, at jeg i morges tog en test, som da jeg kiggede på den der umiddelbart var negativ.

Nu har jeg så ladet den ligge og kiggede for lidt tid siden på den, hvor den viser meget svagt positiv.

Jeg ved godt at man siger man slet ikke kan regne med tests, der har ligget for længe, så indtil videre regner jeg stadig med den er negativ.

Men vil gerne høre om nogle af jer har oplevet at få en negativ test inden for tid, som så er blevet positiv efterfølgende, hvor I rent faktisk har været gravide?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2017

Ayasmor

Læs lige indlægssedlen... de fleste tests skal aflæses indenfor 5 min og derfor ville din test, såfremt den er aflæst efter 3 min, med positivt resultat, være god nok

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Læs lige indlægssedlen... de fleste tests skal aflæses indenfor 5 min og derfor ville din test, såfremt den er aflæst efter 3 min, med positivt resultat, være god nok

Uhh, indlægssedlen smed jeg ud for længe siden, da jeg tog den første test i pakken. Så jeg ved det ikke.

Det er en stavtest fra Bilka, men ved ikke om det siger noget...

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym trådstarter

Sådan her ser den ud.... som sagt, meget svagt positiv, men jeg synes altså jeg kan ane en streg...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. januar 2017

Ayasmor

Anonym skriver:

Uhh, indlægssedlen smed jeg ud for længe siden, da jeg tog den første test i pakken. Så jeg ved det ikke.

Det er en stavtest fra Bilka, men ved ikke om det siger noget...

Du får et forsigtigt tillykke herfra... er  test aflæst efter 3 min, er den ikke aflæst for sent. Det var noget andet, hvis den var aflæst efter 20 min. eks. ��

Anmeld Citér

30. januar 2017

migxher

Hvis du har taget den imorges kan du ikke regne med resultatet nu en test skal typisk aflæses inden 5 minutter og resultatet er derfor ugyldig hvis den aflæses senere end de 5 minutter.

Anmeld Citér

30. januar 2017

Ayasmor

Anonym skriver:

Sådan her ser den ud.... som sagt, meget svagt positiv, men jeg synes altså jeg kan ane en streg...

Er du over tid? Jeg ville prøve igen  med en ny test om et par dage, såfremt mens ikke er der  

Anmeld Citér

30. januar 2017

migxher

Vent og tag en ny test om et par dage  

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Hvis du har taget den imorges kan du ikke regne med resultatet nu en test skal typisk aflæses inden 5 minutter og resultatet er derfor ugyldig hvis den aflæses senere end de 5 minutter.

Det er jo også min egen tanke, men ville stadig gerne om folk havde oplevet at den alligevel var positiv...

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Du får et forsigtigt tillykke herfra... er  test aflæst efter 3 min, er den ikke aflæst for sent. Det var noget andet, hvis den var aflæst efter 20 min. eks. ��

Det der er i det er jo at jeg ikke ved hvornår den svage streg er dukket op. Jeg kiggede efter max tre min., og så kiggede jeg først igen her for en halv time siden, fordi jeg har sovet siden. Så den kan jo være kommet efter 4 minutter men også SAGTENS efter tre timer.... hmm

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.