2 uger over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2017

tivolistang

Thilde86 skriver:

Hun skriver den har været helt okay, men ja. Men ved PCO er mens jo typisk ikke til at regne med, og man kan derfor godt have en "normal" cyklus det ene øjeblik og så pludselig en lang cyklus.

Hmm, jeg ringer til min læge imorgen og får en snak omkring det. 

Efter jeg er stoppet på p-piller har min hud slået ud med urenheder. Både på bryst og på ryggen. 

Jeg har ingen problemer med hårvækst, og jeg er ret tynd. (Inden for normalvægten dog) 

Men måske godt at få tjekket. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2017

Thilde86

Mull skriver:

Hmm, jeg ringer til min læge imorgen og får en snak omkring det. 

Efter jeg er stoppet på p-piller har min hud slået ud med urenheder. Både på bryst og på ryggen. 

Jeg har ingen problemer med hårvækst, og jeg er ret tynd. (Inden for normalvægten dog) 

Men måske godt at få tjekket. 

Det kan i hvert fald ikke skade. Jeg kender flere meget tynde piger som har det, men det er nok oftest store piger der lider af det. Men hvis der bliver checket, så vil du da vide at det enten ikke er det, eller også kan man jo få noget hjælp.

Anmeld Citér

31. januar 2017

tivolistang

Thilde86 skriver:

Det kan i hvert fald ikke skade. Jeg kender flere meget tynde piger som har det, men det er nok oftest store piger der lider af det. Men hvis der bliver checket, så vil du da vide at det enten ikke er det, eller også kan man jo få noget hjælp.

Nej præcis

Anmeld Citér

5. februar 2017

tivolistang

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.