2 uger over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
13 svar
4 synes godt om
30. januar 2017

tivolistang

Jeg gør det kort:

Vi har prøvet siden Marts16, og jeg har haft ppiller siden jeg var 14. Jeg er idag 23. 

Min mens har været helt okay efter ppille stop, men nu er jeg så 2 uger og 3 dage over tid, men mine tests er negative!
Jeg har INGEN symptomer på graviditet.

Er det normalt at en menstruation udebliver så længe? Skal jeg være bekymret?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2017

Thilde86

Mull skriver:

Jeg gør det kort:

Vi har prøvet siden Marts16, og jeg har haft ppiller siden jeg var 14. Jeg er idag 23. 

Min mens har været helt okay efter ppille stop, men nu er jeg så 2 uger og 3 dage over tid, men mine tests er negative!

Er du blevet undersøgt for om du kan have PCO?

Anmeld Citér

30. januar 2017

baby_drømme

Mull skriver:

Jeg gør det kort:

Ja, det er normalt. Du må se tiden an  

Anmeld Citér

30. januar 2017

tivolistang

Thilde86 skriver:

Er du blevet undersøgt for om du kan have PCO?

nej 

Anmeld Citér

30. januar 2017

Thilde86

Mull skriver:

nej 

Det synes jeg du skal snakke med din læge om at blive undersøgt for så, når du har været på p-piller så længe, så kan det sagtens være jo, og så vil din cyklus typisk være meget uregelmæssig, og det er derfor "normalt" at den kan være meget længere end du forventer...

Anmeld Citér

30. januar 2017

modesty

Thilde86 skriver:

Det synes jeg du skal snakke med din læge om at blive undersøgt for så, når du har været på p-piller så længe, så kan det sagtens være jo, og så vil din cyklus typisk være meget uregelmæssig, og det er derfor "normalt" at den kan være meget længere end du forventer...

Men hun skriver at hun har haft regelmæssig cyklus siden p-pille stop for næsten et år siden.

Anmeld Citér

30. januar 2017

modesty

Mull skriver:

Jeg gør det kort:

Jeg oplevede engang at min krop sprang en hel cyklus over. Så jeg ville nok give tiden til næste cyklus, og hvis der stadig ikke er sket noget, så hiv fat i lægen. 

Anmeld Citér

30. januar 2017

Thilde86

modesty skriver:

Men hun skriver at hun har haft regelmæssig cyklus siden p-pille stop for næsten et år siden.

Hun skriver den har været helt okay, men ja. Men ved PCO er mens jo typisk ikke til at regne med, og man kan derfor godt have en "normal" cyklus det ene øjeblik og så pludselig en lang cyklus.

Anmeld Citér

30. januar 2017

modesty

Hun skriver den har været helt okay, men ja. Men ved PCO er mens jo typisk ikke til at regne med, og man kan derfor godt have en "normal" cyklus det ene øjeblik og så pludselig en lang cyklus.

Jeg synes ikke at en typisk PCO model er at man har en nogenlunde stabil cyklus i et år for derefter at have en meget lang cyklus, nej. 

Anmeld Citér

30. januar 2017

B&J

Jeg startede på mine p-piller da jeg var 14 og stoppede da jeg var 22 3 mdr efter var jeg gravid �� Og min var fin de to første mdr 2 den 3 månede var jeg gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.