Medicin mod forhøjet blodtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

Vingummien

TbCp skriver:

åh nej, håber de kan finde nogle der virker for mig!

Oveni forstoppelsen, har jeg fået en dum hoste, der også kom samtidig med jeg begyndte på pillerne + jeg i perioder er sindsygt svimmel

Lyder meget som det min mor døjer med tit. Det hun prøvede sidst gav hende hjerte banken og hun turde til sidst ikke tage det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

TbCp

Maise skriver:

Må jeg spørge hvad præparaterne hedder?  Er sygeplejerske og arbejder meget med den slags medicin i mit arbejde, er derfor nysgerrig for hvad det er for præp. der kan give forstoppelse. mvh Mai

Den ene slags hedder amlodipin og den anden Lisinopril

Anmeld

5. oktober 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Lyder meget som det min mor døjer med tit. Det hun prøvede sidst gav hende hjerte banken og hun turde til sidst ikke tage det

Jeg tør ikke lade være at tage dem

Anmeld

5. oktober 2009

Maise

TbCp skriver:

Den ene slags hedder amlodipin og den anden Lisinopril

Kender godt begge præparater, men ikke til at bivirkningen kan være forstoppelse. Ja det jeg bedst kan anbefale er enten Husk eller movicolpulver, og masser af vand og grønsager. God bedring
Mvh Mai

Anmeld

5. oktober 2009

TbCp

Maise skriver:

Kender godt begge præparater, men ikke til at bivirkningen kan være forstoppelse. Ja det jeg bedst kan anbefale er enten Husk eller movicolpulver, og masser af vand og grønsager. God bedring
Mvh Mai

Min mand og jeg tog en seddel hver igår fra medicinæskerne og læste bivirkninger igennem for at se om det kunne være derfor jeg havde det sådan.
Det står ikke som de almindelige bivirkninger, men det er da underligt at det begyndte kort efter jeg startede på pillerne.
Nå jeg må høre lægen imorgen

Anmeld

5. oktober 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Jeg tør ikke lade være at tage dem

Nej det kan jeg godt forstå. Men hun fik af vide af lægevagten at hun ikke måtte pga det hjertebanken

Anmeld

5. oktober 2009

Fines mor

Der fndes rigtig mange blodtrykspiller, så jeg syntes ikke du sådan helt skal opgive. Tal med din læge om at få et andet produkt.
Du må for gudsskyld ikke stoppe uden aftale med din læge.

Anmeld

5. oktober 2009

TbCp

Fines mor skriver:

Der fndes rigtig mange blodtrykspiller, så jeg syntes ikke du sådan helt skal opgive. Tal med din læge om at få et andet produkt.
Du må for gudsskyld ikke stoppe uden aftale med din læge.

Uha nej det kunne jeg heller ikke finde på.
Jeg havde det rigtig skidt inden jeg fik medicinen, det skal jeg ikke nyde noget af... og så kan det jo være PI*** farligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.