Jeg er træt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2017

God-mor

Anonym skriver:

Træt som aldrig før! 

Mit liv er kaos, og det hele fylder efterhånden alt alt for meget! Jeg sover af helveds til, og er træt døgnet rundt. 

- jeg har i hverdagene meget om ørene, børn, hus osv (og en fantastisk mand som pt døjer meget med ryggen efter trafikuheld så ikke kan så meget) 

og hans eks (de har barn sammen, men vi ser hende ikke pga mores) men moren der er så styk! Vi har haft utallige indbrud, fået en masse ubehagelige breve, og senest slog hendes nye kæreste og 3 venner mig ned, da jeg var ude og løbe forleden aften  sådan køre det hvergang min mand søger samvær og sådan har det været siden barnet blev født. Det tager så hårdt på mig efterhånden at jeg ikke vil forlade mit hjem, jeg tør ikke, og jeg magter det kkke. Har ikke lyst til at se eller snakke med mennesker mere. 

Jeg har ofte overvejet om mit forhold er det værd, men vi elsker hinanden og vil hinanden.. 

men tanken om endnu engang at støde på sådanne idioten gør mig skrækslagne, jeg er at person enormt konfliktsky. 

Men jeg er bange for jeg snart rammer bunden, jeg kan ikke overskue noget mere, og jeg har pt enormt meget fravær i skolen, (jeg går i skole i byen de bor i). Mit hjem er ruiner, vasketøjet ligger i hele vaskerummet, støv alle vegne og jeg kan ikke tá mig sammen og kan ikke gennemskue hvor jeg skal starte.

det lyder møg ynkeligt men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg koldsveder/fryser hele tiden, min puls kalopere, daglig migræne, ingen søvn. Det resultere så også i at min hukommelse stort set er væk, jeg kan kkke huske noget mere, selv simple ting er væk, og jeg føler mig dum når jeg for 3 dag i træt har glemt min søn eks mangler bleer i dagplejen heldigvis kender vi dagpleje moren privat så hun kender situationen, men alligevel. Jeg plejer jo ha styr på det 

måske har jeg glemt nogle ting og detaljer, men evt så spørg hvis noget mangler , håber nogle vil bruge 2 min på at gi et råd 

jeg er så flov!!!  

Hvad skal jeg gøre ? 

Du skal hvis du ikke allerede har gjort det melde overfaldet til politiet, hvad i alverden er det for nogle mennesker der kan finde på sådan noget?

Der er ikke noget at sige til at du er kørt træt! Du skal bestille en tid til lægen ASAP, og så skal du lægge kortene på bordet som de er. Du lyder meget medtaget psykisk og det er der ikke noget at sige til med alt det du har at tænke på, og har været udsat for. Evt. har du brug for en sygemeldelse for en tid for at komme til hægterne og få bearbejdet nogle af de ting som sker lige nu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2017

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Du skal hvis du ikke allerede har gjort det melde overfaldet til politiet, hvad i alverden er det for nogle mennesker der kan finde på sådan noget?

Der er ikke noget at sige til at du er kørt træt! Du skal bestille en tid til lægen ASAP, og så skal du lægge kortene på bordet som de er. Du lyder meget medtaget psykisk og det er der ikke noget at sige til med alt det du har at tænke på, og har været udsat for. Evt. har du brug for en sygemeldelse for en tid for at komme til hægterne og få bearbejdet nogle af de ting som sker lige nu. 

tror du man kan blive sygemeldt pga det her ? Jeg har nemlig snakket med min mand om idag at jeg nok er nød til at melde mig ud, den dårlige samvittighed jeg får hver dag når jeg ikke tar i skole er ikke til at holde ud.

overfaldet er meldt til politiet, så de er på sagen.

ja det grimt, og det blir værre og værre hele tiden..  jeg er bange for de en dag rammer vores børn. 

I det hele taget er jeg bange, bange for at være i mit eget hjem nærmest. Jeg har det rigtig skidt her. Er hver gang nogle køre forbi hopper mit hjerte nærmest et slag over. Flere gange om ugen ligger det døds trudsler i postkassen. 

Det er så ubehageligt.. jeg tør ikke være alene, og slet ikke om aften. Tænk hvis de kommer ind når de ser bilen ikke er hjemme ��

Anmeld Citér

28. januar 2017

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Du skal i den grad have noget hjælp for det der er da alt for meget til en person! 

Meld overfaldet til politiet, søg hjælp hos lægen. Lad det evt være en start så du ikke skal igang med for mange ting op en gang! 

Ja du har nok ret. Men tænker ikke lægen kan gøre så meget, overfaldtet er jo en sag for politiet ��

Anmeld Citér

28. januar 2017

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det er da fuldstændig umenneskeligt det du er udsat for! 

Du skal have noget hjælp og det kan kun gå for langsomt! Afsted til lægen med dig og så har du forhåbentlig politianmeldt overfaldet så det får konsekvenser for de det har overfaldet dig! 

Kæmpe kram til dig

Ja det er det, rigtig grimt ��

Og slet slet ikke til at holde ud at være i

Anmeld Citér

28. januar 2017

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det er da fuldstændig umenneskeligt det du er udsat for! 

Du skal have noget hjælp og det kan kun gå for langsomt! Afsted til lægen med dig og så har du forhåbentlig politianmeldt overfaldet så det får konsekvenser for de det har overfaldet dig! 

Kæmpe kram til dig

Ja det er det, rigtig grimt ��

Og slet slet ikke til at holde ud at være i

Anmeld Citér

28. januar 2017

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Det lyder rigtig meget som mig da jeg gik ned med alvorlig stress.... forinden havde jeg oplevet min mor dø i løbet af 3 uger og desværre været udsat for et meget voldsomt overfald i mit eget hjem.....  

Jeg kæmpede mig til lægen og blev henvist til psykolog og betalte selv for en stress coach... først i dag 2 halvt årsenere er jeg kommet ud på den anden side..... har fået konstateret ptsd og har som følge deraf angst...   er på medicin og har fået en masse gode redskaber..... det har betydet jeg igen kan overskue tingene herhjemme, genoptaget mit studie og er færdig som socialrådgiver om et år...... Mine børn kan mærke forskellen på mig og jeg æsker igen livet :-) 

Synes i den grad du skal kontakte lægen og få en snak... noget skal der ihvertfald gøres inden det går hel galt 

Du er velkommen til at skrive hvis du har brug for det 

Tak for din besked, det gør mig ondt hvad du er igennem.. 

uden at vide for meget om stress osv men får man ikke det ved at man fare rundt og har gang i 10.000 ting på engang?? Det har jeg ikke, jeg orker intet og klarer mig kun mes nød og næppe igennem dagen pg lever af kaffe

Anmeld Citér

28. januar 2017

modesty

Anonym skriver:

tror du man kan blive sygemeldt pga det her ? Jeg har nemlig snakket med min mand om idag at jeg nok er nød til at melde mig ud, den dårlige samvittighed jeg får hver dag når jeg ikke tar i skole er ikke til at holde ud.

overfaldet er meldt til politiet, så de er på sagen.

ja det grimt, og det blir værre og værre hele tiden..  jeg er bange for de en dag rammer vores børn. 

I det hele taget er jeg bange, bange for at være i mit eget hjem nærmest. Jeg har det rigtig skidt her. Er hver gang nogle køre forbi hopper mit hjerte nærmest et slag over. Flere gange om ugen ligger det døds trudsler i postkassen. 

Det er så ubehageligt.. jeg tør ikke være alene, og slet ikke om aften. Tænk hvis de kommer ind når de ser bilen ikke er hjemme ��

Det du er udsat for, og dine symptomer, er helt klart til en sygemelding. Stress og angst lyder det til for mig. Og nej, stress kommer ikke kun af at "have travlt", det kommer af psykisk og følelsesmæssigt pres og belastning, hvilket man i den grad må sige at du er udsat for. Stort kram. 

Anmeld Citér

28. januar 2017

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det du er udsat for, og dine symptomer, er helt klart til en sygemelding. Stress og angst lyder det til for mig. Og nej, stress kommer ikke kun af at "have travlt", det kommer af psykisk og følelsesmæssigt pres og belastning, hvilket man i den grad må sige at du er udsat for. Stort kram. 

Angst 

ja er bange for dem, er det det samme? Kender ikke de sygdomme ..

Anmeld Citér

28. januar 2017

lineog4

Anonym skriver:

Angst 

ja er bange for dem, er det det samme? Kender ikke de sygdomme ..

Stress handler om du udløser et hormon i din krop når du sanser fare, det gør du får flere kræfter og måske kan løbe sabeltigeren. Derfor vil man opleve at nogle med stress kan drøne rundt til de falder om. Men det kan også resultere i den umættelige træthed fordi kroppen (hjernen og produktionen af hormonerne) arbejder på højtryk og hver gang kroppen ser sit snit til det så falder den sammen så den kan samle ny energi. 

Du går i et konstant ekstra opmærksomheds mode, du ser alle små ting, bilen der kører forbi er det nu dem, hvad med ham der går lige bag mig, du ser fare signaler hele tiden og din krop er der med i en stresssituation og ulig mennesket der var lige ved at blive spist af en sabeltiger men slap væk, så kan du ikke puste ud og tænke: nu er faren ovre, for ligegyldigt hvor du kigger hen, hvor du er ser du fare. 

Du skal op til lægen, nej han/hun kan ikke hjælpe til at faren forsvinder (det er politiet), men han/hun kan hjælpe med en henvisning til en psykolog der kan hjælpe med strategier og værktøjer så du kan slippe angsten i perioder 

Anmeld Citér

28. januar 2017

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Stress handler om du udløser et hormon i din krop når du sanser fare, det gør du får flere kræfter og måske kan løbe sabeltigeren. Derfor vil man opleve at nogle med stress kan drøne rundt til de falder om. Men det kan også resultere i den umættelige træthed fordi kroppen (hjernen og produktionen af hormonerne) arbejder på højtryk og hver gang kroppen ser sit snit til det så falder den sammen så den kan samle ny energi. 

Du går i et konstant ekstra opmærksomheds mode, du ser alle små ting, bilen der kører forbi er det nu dem, hvad med ham der går lige bag mig, du ser fare signaler hele tiden og din krop er der med i en stresssituation og ulig mennesket der var lige ved at blive spist af en sabeltiger men slap væk, så kan du ikke puste ud og tænke: nu er faren ovre, for ligegyldigt hvor du kigger hen, hvor du er ser du fare. 

Du skal op til lægen, nej han/hun kan ikke hjælpe til at faren forsvinder (det er politiet), men han/hun kan hjælpe med en henvisning til en psykolog der kan hjælpe med strategier og værktøjer så du kan slippe angsten i perioder 

okay, det ikke til og finde ud af alt det der.. man blir helt forvirret..

- hvad ringer man og siger, man kan ikke ringe til lægerne her, kun sektetæren 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.