Rejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2017

Moar2011

Carina:-) skriver:

Så tager vi camping joker 

For så skal vi helt klart til Venedig og vi er ret vilde med selve pladsen og byen 

Og forresten lad være med at pakke strandting ,baderinge bolde osv - det koster ingenting dernede .

Der ligger også en ø der hedder Murano der er verdensberømt for deres fantastiske glaskunstere .

Og husk forresten lidt valuta med hjemme fra da der er mange gadesælgere med frugt koldt vand  is osv og de tager ikke kort. 

Og det samme med nogen restauranter kiosker og f.eks båden til Venedig. ( eller det gjorden den ikke da vi sidst var ovre men det kan self have ændret sig) 

den anden del af familien vil gerne flyve, har du nogen gode ideer til hvor det vil være super lækkert med to børn i Italien

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Mallorca! Alcudia  

der er den lækreste sandstrand, og en lang strandpromenade, med en masse hyggelige butikker og restauranter og cafeer. 

Man kan tage bussen til Palma og shoppe alt det man orker.

Anmeld Citér

30. januar 2017

Carina:-)

Moar2011 skriver:

den anden del af familien vil gerne flyve, har du nogen gode ideer til hvor det vil være super lækkert med to børn i Italien

Jeg har kun været ved Cavallino og det er jo tæt på Venedig ,men jeg kunne godt selv tænke mig at se Rom 

Anmeld Citér

30. januar 2017

Moar2011

Jeg har kun været ved Cavallino og det er jo tæt på Venedig ,men jeg kunne godt selv tænke mig at se Rom 

har du et flyselskab som du vil anbefale?

Anmeld Citér

30. januar 2017

Carina:-)

Moar2011 skriver:

har du et flyselskab som du vil anbefale?

Vi er ret glade for Apollo 

Anmeld Citér

30. januar 2017

Moar2011

Vi er ret glade for Apollo 

taaak, den har jeg slet ikke tjekket

Anmeld Citér

31. januar 2017

Søren Loss

Jamen vi er nok mest til at skal flyve, men det første gang vi skal ud og rejse, så vi er ikke så kendt på det område.

vi vil egentlig gerne et sted hen hvor det er:

Børne venligt

evt. ferie lejlighed.

mulighed for at kom ind og "shoppe gå på cafe"

pool/mini.

MEN et "sikkert" sted hvor vi sikker på at komme hjem igen

Jeg lover dig en ting: Du vil ikke fortryde Nordthailand! Glem alt om de der fyldte badestrande og skumle byer. 

Tag til Chiang Mai, hvor leveomkostningerne er lavere end resten af landet (læs: turistthailand), maden er autentisk og folket er afsindigt venlige. 

Atmosfæren lige præcis i Chiang Mai er - uden at nærme mig overdrivelsen - ENESTÅENDE!

Jeg har været her ofte, og stedet byder på børnevenlige resorts (Siripanna er FANTASTISK og meget børnevenligt), storslået natur -med søer, rismarker og bjerglandskaber -, skøn kultur med templer, stammefolk, dans og sang samt markeder med alt muligt lækkert som snacks, billigt tøj, billeder etc.

Byen rummer alt fra autentisk mad til moderne cafeer, jazz scener, poetry, live musik på alverdens bar'er etc.

Jeg har taget flyveturen med en 4 mdr. dreng, der var eksemplarisk hele vejen. Det er en lang tur, men det er det værd!

Ps. PAS PÅ TRAFIKKEN! De kører meget på mavefornemmelsen, så hop i en eventyrlig tuk tuk eller tag en "rød bil", der kører i centrum for 20 bath, altså små 4 kroner. 

EDIT: skal du afsted med nogle, der holder af trecking eller yoga, så er det her bare stedet! Google selv for mere - du vil ikke fortryde 

Anmeld Citér

31. januar 2017

LeneKE

Moar2011 skriver:

Hvor vil i rejse hen i uge 26 med et barn på 2 og en på 6 og 4 voksne

vil i vælge køre selv eller fly rejse?

Vi skal til Bispinger Heide i Tyskland i uge 26 - vi kører selv derned

Vi var der også sidste år og det var helt super!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.