Rejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.597 visninger
37 svar
1 synes godt om
27. januar 2017

Moar2011

Hvor vil i rejse hen i uge 26 med et barn på 2 og en på 6 og 4 voksne

vil i vælge køre selv eller fly rejse?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2017

(august)

Det kommer jo an på hvad i vil. 

Jeg tænker hvis det er kør-selv ferie så ville jeg ikke køre så langt når "kun" det er en uge. 

Hvis med fly kan det jo være næsten over alt og egentlig kun jeres budget som kender grænsen for hvor og hvad. 

Anmeld Citér

27. januar 2017

Moar2011

(august) skriver:

Det kommer jo an på hvad i vil. 

Jeg tænker hvis det er kør-selv ferie så ville jeg ikke køre så langt når "kun" det er en uge. 

Hvis med fly kan det jo være næsten over alt og egentlig kun jeres budget som kender grænsen for hvor og hvad. 

Jamen vi er nok mest til at skal flyve, men det første gang vi skal ud og rejse, så vi er ikke så kendt på det område.

vi vil egentlig gerne et sted hen hvor det er:

Børne venligt

evt. ferie lejlighed.

mulighed for at kom ind og "shoppe gå på cafe"

pool/mini.

MEN et "sikkert" sted hvor vi sikker på at komme hjem igen

Anmeld Citér

27. januar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Hvor vil i rejse hen i uge 26 med et barn på 2 og en på 6 og 4 voksne

vil i vælge køre selv eller fly rejse?

Jeg ville vælge en flyrejse.

Men det er også fordi jeg selv hader at køre i bil

Jeg ved dog at min datter (2,5) ville være ret besværlig at have med på en kør-selv ferie. Hun har ikke meget tålmodighed når hun er fastspændt, og bliver hurtigt godt og grundt muggen i en bil. Jeg ville i hvert fald under ingen omstændigheder tage længere i bil end MAKS til det nordlige tyskland eller sydlige sverige. Og egentlig helst ikke uden for DK i bil. 

En flyrejse er lidt nemmere at have med at gøre, fordi det ikke tager helt så lang tid og fordi at der er mulighed for at komme op og strække benene lidt efter behov uden at sætte hele rejsen på pausen.

Alt i alt ville en flyrejse være det mest behagelige for alle indvolverede, imo. 

Anmeld Citér

27. januar 2017

(august)

Moar2011 skriver:

Jamen vi er nok mest til at skal flyve, men det første gang vi skal ud og rejse, så vi er ikke så kendt på det område.

Børne venligt

evt. ferie lejlighed.

pool/mini.

MEN et "sikkert" sted hvor vi sikker på at komme hjem igen

Som verden er kan du nok ikke vide dig sikker nogen steder. 

Jeg tror jeg ville tage til en større by et sted i syd Europa, England eller et lignende sted. 

Anmeld Citér

27. januar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Klart fly men hvad er i til og hvornår på året?

hvis jeg var jer ville jeg ikke tage storbys ferie men et sted der opfyldte jeres behov  og hvor børnene også kunne lege. 

Personligt går jeg udenom de store børne charter steder da jeg synes de er frygtelige, men der findes massere af gode steder. 

Anmeld Citér

27. januar 2017

Frk.S

Det kommer jo lidt an på jeres budget.

Men jeg vil i hvert fald anbefale Mallorca. Det er virkelig børnevenligt. Vi var afsted i sommeren 2015 i Alcudia. Stranden var virkelig lækker og børnevenlig og generelt er de bare glade for børn.

Vi var afsted 4 voksne og 3 børn (1 år, knap 3 år og knap 4 år). Vi havde lejet et feriehus gennem www.campaya.dk - det var bare super. 

Anmeld Citér

27. januar 2017

Moar2011

Mariehøne123 skriver:

hvis jeg var jer ville jeg ikke tage storbys ferie men et sted der opfyldte jeres behov  og hvor børnene også kunne lege. 

Personligt går jeg udenom de store børne charter steder da jeg synes de er frygtelige, men der findes massere af gode steder. 

Børne venligt

evt. ferie lejlighed.

pool/mini.

i uge 26

Anmeld Citér

27. januar 2017

Moar2011

Mariehøne123 skriver:

hvor vil du tage hen?

Anmeld Citér

27. januar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Moar2011 skriver:

Børne venligt

evt. ferie lejlighed.

pool/mini.

i uge 26

Nu forstår jeg troede uge 26 betød en af jer var gravid i uge 26 jeg ville nu stadig flyve med en 2 årig men hvis de er seje til at køre bil er det jo en mulighed  

i uge 26 er det meste af Europa jo dejlig varmt. Der er massere af dejlige steder i Europa men Korsika står meget højt på min ønskeliste det set fint ud. Men Italien, Frankrig og måske Kroatien er gode bud

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.