sasaba skriver:
50:
Body: 14
Dragter: 3
Trøjer: 2
Bukser: 5
56:
Body: 14
Dragter: 9
Trøjer: 1
Bukser: 3
62:
Body: 16
Dragter: 17
Bukser: 4
Jeg har købt størrelse 50 i neutral - så hvis hun ikke passer 50 så kan det være en anden gør, i fremtiden. Jeg er mest til heldragter da jeg hader når den lille har trøjen helt oppe under armene
Folk siger man ikke skal købe for meget, men synes sgu ikke jeg gider satse på at få det foræret. Vil gerne være forberedt. Desuden er det min første, så føler et behov for at have nok til hende, så hun ikke mangler. Jeg har købt så jeg ikke føler der er overflod men også så jeg ikke behøver vaske konstant. Måske skider MIN baby ikke udenfor bleen konstant. Hvis hun gør, køber vi bare noget mere, eller vasker oftere.
Jeg har kun købt brugt. De passer størrelserne så kort tid ad gangen!
Personligt tror jeg at jeg kommer til at bruge meget tid med hende under dynen og der er en body jo nok... Jeg har også gennemgloet utallige lignende lister på nettet, men det gjorde mig ikke klogere
Har du egen vaskemaskine? Skal hun sove udenfor fra start? Spørg dig selv om den slags 
Det handler vel også om hvem er man som person. Jeg har fx kke behov for at have tjek på det hele på forhånd, ja synes faktisk det er lidt kedeligt, for så er jeg jo færdig med at købe og der er ingen grund til at trille ned til frelsen der kun har åben hver tirsdag og torsdag med trolden i barnevognen.
Da jeg så samtidig også oplevede at tøjmærker var forskellige, nogle har passet fantastisk til min datter men sad af r.... til på min søn, at der var forskel på hvor varme mine babyer var, hvordan de lå med benene, puha at have sådan alla løse bukser til min datter var et helvede for hun krøb lige som altid ind i dem, mens til min yngste der kunne han ikke lide når de var stramme osv osv osv. Med de erfaringer og med en lidt kaos indstilling så vil jeg til hver en tid råde til man venter og mærker efter når baby kommer. Min mellemste var en klovn i en heldragt fx så selvom jeg var faldet totalt for konceptet så gav jeg meget hurtig op - hans lår kom simpelthen ud mellem knapperne
og han kom i todelt det meste af tiden.
Det eneste jeg havde behov for var på plads tøjmæsssigt før de kom var det hjemmestrikkede for det laver man jo ikke lige på en aften. Og selv det måtte jeg erkende bare ikke blev brugt særlig meget til den yngste fordi han er en varm varm dreng - han har fx heller aldrig brugt en natdragt
Anmeld
Citér