Ærligt køb så lidt som muligt med mindre det er fordi du får et kanongodt tilbud.
For det første får du formodentlig meget i gave, for det andet kan baby overraske og være et lille myr eller en stor dejlig tyksak.
Jeg fik min datter i april, hun var 59 cm så vi hoppede direkte i str 62. Alle kom med tøj i gave, så jeg havde tøj til første par måneder (manglede kun kort ærmede bodyer) og da det tøj slap op var det en dejlig varm sommer og hun levede i kortærmede bodyer og intet andet. Først august da hun var 4 mnd måtte jeg begynde at købe andet end kortærmede bodyer og der var hun allerede godt på vej ud af str 74.
MIne drenge var også store og var i str 56de to første uger.
Derudover har de skønne babyer det med at snyde og næsten hoppe en størrelse over, med min datter var det str 74 - hun hoppe næsten fra 68 over i en 80 uden mellemlanding, og jeg havde derfor ikke behov for en masse tøj i str 74.
Så hvis du kan vente, så gør det der er mange penge at spare, plus det bare er sndsyg hyggeligt at købe med baby i barnevognen og man får en bedre forståelse for hvad for tøjdele der er mest praktiske når den lille fis er i armene, for nogle er bukser med fødder fantastiske for andre er de ubrugelige
Anmeld
Citér