Sammen for børnenes skyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2017

lineog4

Anonym skriver:

Altså manden har godkendt, at du finder en elsker? Men på et tidspunkt finder i sammen igen?

Nej det har han ikke  men vi joker med det, for han ved jeg har brug for den nærvær, sex og det er ikke også lige nu pga alt for meget pres arbejdsmæssigt. Det jeg mente med at skrive det er vi taler åbent om når vi har nedturene, de dårlig perioder for de perioder er der. Vi har kendt hinanden 25 år til sommer og sådanne perioder kommer, og vi kommer igennem dem ved at være ærlige om de er der, hvad de gør ved os osv. 

Vil dog sige den her har været lang og tvivler da på den her perioder har en slutning og så vil jeg mene man ikke skal blive sammen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2017

Josephinesmor

Anonym skriver:

Bundærligt. Jeg er kun sammen med min mand fordi vi har 2 børn sammen. 

Vi har intet sexliv og hverken krammer eller kysser. Jeg gider ikke og han tænder mig på ingen måde længere. Jeg har kun venskabelige følelser for ham.

vi er gode til at være forældre sammen men ikke mere end det. Vores forhold er helt dødt og det har det været længe og jeg har egentlig ikke lyst til at redde det. 

Helst ville jeg ud og møde en ny og få sommerfugle i maven igen men da mig og landen har 2 børn sammen, ejer hus og er ved at sætte nyt hus i stand som vi købte sidste år ser jeg det som en umulighed at stoppe det nu. Min mand har brugt så mange penge og tid på det hus som vi begge gerne vil bo i med børnene så sådan må det jo blive.

i hverdagen savner jeg kærlighed og intimitet og bare at elske en. Vi snakker ikke sammen med mindre det handler om børnene vi har ikke andet til fælles længere. 

Er jeg den eneste som lever i et ægteskab/forhold som kun består fordi der er børn involveret?

Jeg har netop været i sådan et forhold.. sådan blev det efter vi fik nr. 2. 

Det tog mig 3 år at tage beslutningen at vi sku skilles, for børnenes skyld.. de er bedre tjent med en glad mor og en glad far, bare vær for sig. Vi har et dejligt samarbejde omkring vores børn som vi har i 7:7  og det passer rigtig godt til alle, børnene trives og er meget glade for den løsning. Held og lykke, men sæt hinanden fri og så bevar jeres venskab ��

Anmeld Citér

26. januar 2017

Anonym

Vil ikke mere ind på det. Men det kunne være mig der skrev det. Men her er det også mine børns sikkerhed at jeg ikke smutter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.