Kør-selv til Italien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.672 visninger
22 svar
9 synes godt om
25. januar 2017

Sujan

vi har booket sådan et mobilehome ved Gardasøen til sommer og vi glæder os rigtig meget. Vi skal så selv køre derned, så vil høre om der er en der har nogle gode råd/anmeldelser til overnatning på vej derned. Har googlet lidt, men er lidt svært at overskue. Vi har ikke rigtig været på ferie før, så vi er ikke ret erfarne i det. 

Men kunne jo være nogen der har prøvet kør-selv ferie og som kender et godt sted at overnatte. Gerne inkl. morgenmad. Vi er 2 voksne og 2 børn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2017

AnoMom

Sujan skriver:

vi har booket sådan et mobilehome ved Gardasøen til sommer og vi glæder os rigtig meget. Vi skal så selv køre derned, så vil høre om der er en der har nogle gode råd/anmeldelser til overnatning på vej derned. Har googlet lidt, men er lidt svært at overskue. Vi har ikke rigtig været på ferie før, så vi er ikke ret erfarne i det. 

Men kunne jo være nogen der har prøvet kør-selv ferie og som kender et godt sted at overnatte. Gerne inkl. morgenmad. Vi er 2 voksne og 2 børn

Vi kørte til Gardasøen for 20 år siden godt nok. Så kan ikk anbefale bestemt sted. 

Men vi overnattede i Tyskland og kørte så videre dagen efter. Hjem kørte vi i et stræk. 

Ved ikk hvor gamle ungerne er. Men sørg for masser underholdning. Jeg var 12 da vi kørte og mine brødre 16 og 6 år. Det var virkelig en lang tur og man blev ekstremt træt af bare at sidde. :-) så vil anbefale flere stop på turen til at strække benene og lige se noget andet end bagsædet af en bil :-)

Anmeld Citér

25. januar 2017

alenemor42

Hvor har i lejet mobile home igennem?

Syntes det er svært at finde rundt i de forskellige hjemmesider 

Anmeld Citér

25. januar 2017

Nov26

Vi kørte til Italien sidste år med to børn på 5 og 2 år og vi overnattede bl.a på  Holiday Inn Express München-messe. Det ligger ikke så langt fra motorvejen. Der er fri parkering Wifi og morgenmad. Eneste minus for os var at der ikke  var mad i restauranten om aftenen, så vi måtte ind til München for at finde noget. Men personalet på hotellet var søde og hjælpsomme og gav os en liste over restauranter vi kunne besøge. Men ellers prøv og kigge på trivago. Den synes jeg er god. 

Anmeld Citér

25. januar 2017

Lucky05

Vi overnattede i en by der hedder höchstadt. Det lå ca halvvejs. Det var udmærket, til rimelig penge.. mener vi gav 900 kr for 3 personer inklusive morgenmad. 

Anmeld Citér

25. januar 2017

2babygirls

Sujan skriver:

Vi boede på et hotel ved München lufthavn. Vi kørte ved 21 tiden fra Århus og ramte det næste dag ved middagstid. De havde wifi og fin mad, og så kostede det tæt på gratis at overnatte der. Opdater jeres GPS så i bliver guidet udenom det meste kø. Nu ved jeg ikke hvor gamle jeres børn er, men hav evt en masse mønter så i kan trække en lille ting i diverse automater på tankstationer når i skal tisse. Det hyggede vores børn meget med. Det koster Ca 50-70cent at tisse og toiletterne er rigtig fine i forhold til Danmarks. Køb et klistermærke så i kan springe køen over ind i Italien. Og et kort til at betale grænseafgift med.

Anmeld Citér

25. januar 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jrg vil anbefale fly til Milano - leje en bil og så køre de sidste vel ca. 2.5 time. Flyveturen tager kun 1 Tine 40 min, så det er perfekt.

Vi har netop bestilt fly tur/retur til Milano (Malpensa) fra 7.-17. Juli. Pris for fire billetter 1.300 kr i ALT! Bil har vi ikke lejet endnu, men sidste år gav vi 100 kr/dagen 

Vi skal i øvrigt ikke til Gardasøen, men Ligurien - ved havet.

Anmeld Citér

26. januar 2017

Anpau

Sujan skriver:

Jeg har ingen tips til overnatning, men åååh hvor jeg elskede vores kør selv ferier til Italien som barn. hvis jeg må komme med et lille tip, så køb en lille rejsetaske/kuffert (en pose kan vel i realiteten gøre det) til børnene. Nu ved jeg ikke hvor gamle dine børn er, men Min mor havde altid købt lidt slik, en malebog, klistermærkebog og sådan nogle ting, så der var lidt underholdning Til den lange køretur. 

Anmeld Citér

27. januar 2017

Sujan

alenemor42 skriver:

Hvor har i lejet mobile home igennem?

Syntes det er svært at finde rundt i de forskellige hjemmesider 

Vi har lejet igennem dansk bilferie. Altominco camping. 10 dage for 6.000 kr. Vi glæder os så meget:-)

Anmeld Citér

27. januar 2017

Sujan

Nov26 skriver:

Vi kørte til Italien sidste år med to børn på 5 og 2 år og vi overnattede bl.a på  Holiday Inn Express München-messe. Det ligger ikke så langt fra motorvejen. Der er fri parkering Wifi og morgenmad. Eneste minus for os var at der ikke  var mad i restauranten om aftenen, så vi måtte ind til München for at finde noget. Men personalet på hotellet var søde og hjælpsomme og gav os en liste over restauranter vi kunne besøge. Men ellers prøv og kigge på trivago. Den synes jeg er god. 

Tak har også kigget lidt på holiday inn og det ser super fint ud. Tak for tippet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.