Rosa fra rouladegade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2017

Muhmi

Halløj

det er måske et lidt underligt/mærkeligt indlæg, MEN nu må jeg simpelthen ud med det

hende rosa, fra rouladegade fra ramasjang, når man/jeg ser hendes programmer med børnene, så kan jeg blive så harm over at se nogle af de ting hun Gør hjemme hos folk

fx hoppe i andres senge eller sofaer med sine sko på går rundt på stolene og borde med sine sko på.

Stikke  næsen ned i andres folk madvarer

når man ser hun og barnet smager på ting, så ser man, at hun bruger sin ske to tre gange i samme madvarer.

når hun bager kage klør hun sig på næsen og stikker finger i dejen igen, eller os hvis hun har noget på fingrene sutter hun det af, og fortsætter med hænderne i dejen bagefter. 

bruger andres dykkerudstyr og tager snorlenmundstykket i munden

Jeg er udmærket godt klar over, at nogle ting er klippet sammen, er jeg bare sippet?

Det synes jeg ikke nødvendigvis, sidder også og rynker på næsen af hende nogle gange... Og så en her forleden dag med en morfar der havde spillet mega meget fodbold og så tager hun hans guldfodbold og spiller med den ude i haven... Jeg tænker bare, hvis man har fået at vide, at morfar ikke bryder sig om at hans bede bliver trådt i osv. hvorfor spiller man så med hans bold som står til udstilling, i haven, i bedene?? Meget mærkelig indstilling... Men må indrømme jeg generelt har det ret svært med hende, hun virker på mig som om der mangler 3 eller 5 brikker... Ikke fordi det gør hende til et slet menneske... Jeg får bare sådan, fibs af hende så det kan sikkert bidrage med min sippethed overfor hende... hehe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2017

Aristocats

Ja, du er da totalt sippet. Det er børne-tv! 

Anmeld Citér

25. januar 2017

EnGodMor

Pikku Myy skriver:

Du ved godt at det bare er tv - bedsterne ved godt at Rosa kommer. Madvarerne er stillet der til formålet og sengetøjet bliver skiftet bagefter 

Jo det ved jeg nu godt

Anmeld Citér

25. januar 2017

EnGodMor

Aristocats skriver:

Ja, du er da totalt sippet. Det er børne-tv! 

Det er bare totalt iorden 

Anmeld Citér

25. januar 2017

EnGodMor

Muhmi skriver:

Det synes jeg ikke nødvendigvis, sidder også og rynker på næsen af hende nogle gange... Og så en her forleden dag med en morfar der havde spillet mega meget fodbold og så tager hun hans guldfodbold og spiller med den ude i haven... Jeg tænker bare, hvis man har fået at vide, at morfar ikke bryder sig om at hans bede bliver trådt i osv. hvorfor spiller man så med hans bold som står til udstilling, i haven, i bedene?? Meget mærkelig indstilling... Men må indrømme jeg generelt har det ret svært med hende, hun virker på mig som om der mangler 3 eller 5 brikker... Ikke fordi det gør hende til et slet menneske... Jeg får bare sådan, fibs af hende så det kan sikkert bidrage med min sippethed overfor hende... hehe

jeg er enig med dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.