Rosa fra rouladegade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2017

Abracadabra

Jeg synes, at du er sippet - og jeg får helt lyst til at hoppe i din sofa med støvler på.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2017

EnGodMor

modesty skriver:

Så utroligt forfriskende at alt børneTV ikke behøver at være kedeligt politisk korrekt.

Det er vi helt enige om, men når jeg rigtig tit går på gaden, så er der altid en hund som har skidt på fortovet, og andre steder er den trukket langs fortovet, så når folk kommer gående ser man ikke altid, at man faktisk træder i en lort, og det kan medevel være at når man så hopper i en seng med støvler på, at man placerer en lort i dynerne, det er mere sådan noget jeg tænker er rimeligt ulækkert, ved at andre hopper i en seng med fodtøj. 

Men bevares, nogle tænder måske ligefrem på det, og fred da være med det, bare jeg slipper

Anmeld Citér

25. januar 2017

EnGodMor

Mor11 skriver:

Det handler netop ikke om hvad børnene får lov til derhjemme. Det handler om at rosa og de andre gør alt det man IKKE må, for det synes børn er ekstra sjovt. De ved godt at mor ikke vil have sko i sofaen, så rosa er da super fræk at hun sådan hopper rundt i sofaen med støvler på.  

Som skrevet i et andet indlæg, det er os helt fair, men hvis personen har trådt i en hundelort som tit er trukket langs fortovet, så ser man ikke lige man træder i en, og det er fx sådan noget jeg syntes er klamt at få på møblerne

Anmeld Citér

25. januar 2017

EnGodMor

Abracadabra skriver:

Jeg synes, at du er sippet - og jeg får helt lyst til at hoppe i din sofa med støvler på.

Du skal være velkommen, hvis du får ro i sjælen af det

Anmeld Citér

25. januar 2017

Carina:-)

Jeg har ikke tænkt så meget over Rosa tilgengæld synes jeg Onkel Reje er vildt ulækker og det samme synes mine børn så vi er nok lige sippede 

Anmeld Citér

25. januar 2017

EnGodMor

Carina:-) skriver:

Jeg har ikke tænkt så meget over Rosa tilgengæld synes jeg Onkel Reje er vildt ulækker og det samme synes mine børn så vi er nok lige sippede 

herligt.

velkommen i klubben for sippet mennesker

Anmeld Citér

25. januar 2017

Abracadabra

EnGodMor skriver:

Det er vi helt enige om, men når jeg rigtig tit går på gaden, så er der altid en hund som har skidt på fortovet, og andre steder er den trukket langs fortovet, så når folk kommer gående ser man ikke altid, at man faktisk træder i en lort, og det kan medevel være at når man så hopper i en seng med støvler på, at man placerer en lort i dynerne, det er mere sådan noget jeg tænker er rimeligt ulækkert, ved at andre hopper i en seng med fodtøj. 

Men bevares, nogle tænder måske ligefrem på det, og fred da være med det, bare jeg slipper

Du spørger selv, om du er sippet. Dét synes jeg. Men fordi vi ikke er som dig, antyder du, at vi TÆNDER på lort?! Helt ærligt?!

Anmeld Citér

25. januar 2017

Pikku Myy

EnGodMor skriver:

Du ved godt at det bare er tv - bedsterne ved godt at Rosa kommer. Madvarerne er stillet der til formålet og sengetøjet bliver skiftet bagefter 

Anmeld Citér

25. januar 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

det kunne jo også være at rosa har skiftet til indesko men at det bare er klippet ud

Anmeld Citér

25. januar 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
EnGodMor skriver:

Som skrevet i et andet indlæg, det er os helt fair, men hvis personen har trådt i en hundelort som tit er trukket langs fortovet, så ser man ikke lige man træder i en, og det er fx sådan noget jeg syntes er klamt at få på møblerne

Du ved godt at det er tv ikk? Og at hendes sko er en del af hendes kostume og derfor ikke bliver brugt til normalbrug som fx at træde i hundelorte.  Undskyld, men jeg synes godt nok du tænker meget over det.. Det er tv, opstillet. Og det betyder ikke at hun hopper i sin egen seng privat når hun har fri 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.