Ingen kontakt til bedsterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2017

Anonym

Mine børn ser heller ikke min mor, og har ikke gjort det i to år, og kommer heller ikke til det igen.

jeg har det fint med det, og ser ikke at jeg har taget en bedste fra dem, for hun har aldrig været en bedste for dem og blir det aldrig.

min mor er idiot, med store bogstaver og ser KUN sig selv! Hun har sagt lige ud min HADER min ene søn, (fordi han er autist) 

nej tak, så sølle mennesker har jeg ikke plads til i mit liv.

jeg har desuden ikke selv kontakt med hende 

- mine unger har der imod en mormor (min fars kone) og det er fint 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mine børn ser heller ikke min mor, og har ikke gjort det i to år, og kommer heller ikke til det igen.

jeg har det fint med det, og ser ikke at jeg har taget en bedste fra dem, for hun har aldrig været en bedste for dem og blir det aldrig.

min mor er idiot, med store bogstaver og ser KUN sig selv! Hun har sagt lige ud min HADER min ene søn, (fordi han er autist) 

nej tak, så sølle mennesker har jeg ikke plads til i mit liv.

jeg har desuden ikke selv kontakt med hende 

- mine unger har der imod en mormor (min fars kone) og det er fint 

Hvor rart at høre det fungerer godt alligevel, det tror jeg på det nok også skal komme til her ��

Anmeld Citér

25. januar 2017

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

Præcis det er mere benyttelse af børn og det skal de ikke have lov til. Få dem ud af dit liv 100%. De skal ikke høre fra jer. Ikke noget med at fortælle dem noget. Det er bedst for dig og din familie at I kommer ud af det forhold og bruger jeres kræfter og tid med de bedster der elsker børnene og vil være der for dem

Det giver mening for bruger mamge kræfter så snart min mor florerer i baggrunden. Der skal ikke meget til og det påvirker alt alt for meget, det er utrolig destruktivt for mig. Kan tydeligt mærke at min mor ikke er god for mig og ansolut ikke for os som familie 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.