mærker mindre liv - er i uge 26

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2017

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Jeg kan kun sige en ting: RING 

altid ring ved den mindste tvivl 

Jeg ringer i morgen hvis der ikke er mere gang i hende. Jeg mærker hende og har også mærket hende nogle gange i løbet af dagen, det er "bare" anderledes end det har været. Vores datter lå og sparkede ind mod min ryg, så der kunne jeg slet ikke mærke så meget som jeg har kunne denne gang. Så jeg tænker hende her måske bare har vendt sig om. Men når det er sagt så ringer jeg i morgen for at få ro i sjælen! 

Tak for dit svar søde Grinny

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2017

Anonym

Hvis du mærker mindre liv og barnet dermed er mere stille end normalt, skal du ringe til fødegangen nu og få et tjek.  Sig ar du har prøvet at ligge og mærke efter opmærksomt  

Mvh en jordemoder  

Anmeld Citér

21. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du mærker mindre liv og barnet dermed er mere stille end normalt, skal du ringe til fødegangen nu og få et tjek.  Sig ar du har prøvet at ligge og mærke efter opmærksomt  

Mvh en jordemoder  

Også selvom jeg mærker liv? Jeg har ligget og mærket efter og der kommer også nogle puf bare ikke på samme måde som der ellers har gjort. 

Anmeld Citér

21. januar 2017

Anonym trådstarter

Nu kom der endelig lidt mere gang i maven, så håber jeg der holder lidt ved. 

Det er stadig ikke lige så kraftige puf, men dog mere end bare et par stykker ad gangen, som det har været de sidste par dage, når jeg har ligget og slappet af de sidste par dage. Mærker lige efter i morgen om jeg stadig er usikker, er jeg det så ringer jeg til fg. 

Tak for alle jeres søde kommentarer! De er meget værdsatte <3

Anmeld Citér

22. januar 2017

CC79

Anonym skriver:

Dejligt at jeg ikke er den eneste der er den bekymrede type, og det endda selvom jeg er 2. gangs gravid  

Jeg har lige mærket lidt liv, men stadig ikke så meget som tidligere. Så hvis det ikke bliver bedre ringer jeg i morgen. 

Jeg håber også der kommer noget mere gang i den hos dig hvor langt er du henne?

Jeg er i 31. uge med vores barn nr. 4 og jeg har været lige bekymret i alle mine graviditeter for hver gang er man jo bange for noget går galt. Så du skal ikke føle dig pylret. Det jo i ren og skær omsorg for sit kommende barn at man bekymrer sig. Knus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.