Der er også forskel på om baby under 1 år skal undvære far fremfor mor. Og som 6 årig der forstår man også mere tænker jeg og derfor nemmere undvære mor der end som 2 årig.
Men ved det ikk. Er førstegangs og tænker meget over tingene. Ikke dermed sagt jeg har ret i mine antagelser altid. :-)
Mine børn var en uge af stede med mig fra de var 9 mnd og så hvert år frem. Jeg ved ikke om der er forskel på mor og far, måske men tænker også jamen det er jo faktum når man er en familie der er splittet op. Barnet skal undvære mor (og far) og er lille barn er langt mere robust og kompetent end vi lige regner med.
Faktum for et dele barn er at det skal undvære den ene forældre - ikke ideelt men faktum og jeg tænker det også er et stoet savn at mangle sin far en uge eller 9 dage eller....
og egentlig tænker jeg næsten det er værre for en på 6 år der tænker mere over tingene, forstår tidsperspektivet langt bedre. Jeg havde forresten godt turdet lade minmand tage en uges ferie med ungerne da de var færdige med amning - jeg havde hader det og savnet dem helt vildt, men jeg ville ikke have tvivlet på de havde en fantastisk tid
Anmeld
Citér