Undertrøjer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2017

NejaJ

Jeg har en datter på 9, og hun SKAL altså have undertrøje på når det er koldt....

FORDI jeg siger hun SKAL, men tøsen vil hellere gå med top, men NIX! 

Kram

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min søn er 7 og han har undertrøje påhøre dag undtagen om sommeren 

Anmeld Citér

19. januar 2017

quindelist

Det må komme an på barnet -min 5-årige ville koge hvis jeg tvang hende i en undertrøje (eller i det hele taget flere lag)

Anmeld Citér

19. januar 2017

striber

Min søn på 5,5 har altid undertrøje på i de kolde måneder. Og det har jeg på 33år også  Vi kan godt tage en t shirt på i stedet, men vi har altid noget indenunder  

Jeg har dog også bh på, men den varmer mig altså ikke godt nok 

Anmeld Citér

19. januar 2017

AnoMom

sne190810 skriver:

jer med lidt større børn, bruger i undertrøjer til jeres børn i de kolde måneder? 

Vi har børn på 6 og 7 år, og jeg vil mene at de stadig skal have en undertrøje på, men har efterhånden mødt et par stykker nu, som rynker på næsen af det, som om det kun er for de mindre børn. 

Er jeg helt forkert på den? Jeg syntes umiddelbart det er alt for koldt til at lade være, om man er 3, 7, eller 28 år (som jeg selv ). 

Hvis børnene fryser og dermed behov så skal fe da bare have den på. :-) 

min dreng er en varm dreng og har kun en undertrøjer/body uden ærmer på under langærmede t-shirts for at han ikk skiller på midten. Ellers er det bare en langærmet body og bukser. Han er næsten 18 mdr ;-)

jeg selv er 32 snart og jeg har en stropbluse under alt fordi jeg fryser 

Anmeld Citér

19. januar 2017

nille

Profilbillede for nille
sne190810 skriver:

jer med lidt større børn, bruger i undertrøjer til jeres børn i de kolde måneder? 

Vi har børn på 6 og 7 år, og jeg vil mene at de stadig skal have en undertrøje på, men har efterhånden mødt et par stykker nu, som rynker på næsen af det, som om det kun er for de mindre børn. 

Er jeg helt forkert på den? Jeg syntes umiddelbart det er alt for koldt til at lade være, om man er 3, 7, eller 28 år (som jeg selv ). 

Min mellemste på 10 år bruger ikke undertrøje længere og har ikke gjort det siden han startede i skole. Han bruger så heller ikke overtøj, kun hvis det er mange minusgrader, så tænker ikke han har brug for undertrøjen. Han er underligt nok heller aldrig syg.

Anmeld Citér

19. januar 2017

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Min søn på 10, har haft undertrøje på da der var koldt.. men ellers ikke. Tror han stoppede med det da han var ca 8 

Anmeld Citér

20. januar 2017

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min datter på 7 bruger undertrøje hver dag (med undtagelse af helt varme sommerdage), og hun spørger selv efter den, da hun ellers fryser.

Min søn på knap 5 bruger kun sjældent en, men han har så altid en fleece trøje på, og han kan ikke lide at have undertrøje på. 

Anmeld Citér

20. januar 2017

Lenchick

sne190810 skriver:

Begge børn, også trunten på snart 6 og jeg bruger uld. 

Alt vores undertøj er fra Dilling og børnene har deres på døgnet rundt, også om natten. 

Jeg kan heller ikke undvære mine uldtoppe

Anmeld Citér

20. januar 2017

lineog4

Børn er vel lige så dejligt forskellige som voksne, nogle er kuldskære andre er ikke. Min den mindste på 6 vil have undertrøje og vil aller helst så tage blusen af - ja bestemte han selv gik han nok med undertrøje og kortærmet hele året. Den mellemste på 9 kan ikke lide hvordan undertrøjer føles under armen så skal han have noget på er det t shirt - tilgengæld vil han så utrolig gerne have strømper i sandaler. 

Ingen af mine børn sover i nattøj, men drengene kan snildt få strømpebukser på under deres bukser når det er koldt (fik jeg en dag at vide at det kunne man da bare ikke på en dreng, men det vidste jeg ikke og de kan begge to lide det). Så forskellige smag og behag, forskellig måde at føle kilde og varme åbenbart osv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.