Undertrøjer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.503 visninger
19 svar
1 synes godt om
19. januar 2017

sne190810

jer med lidt større børn, bruger i undertrøjer til jeres børn i de kolde måneder? 

Vi har børn på 6 og 7 år, og jeg vil mene at de stadig skal have en undertrøje på, men har efterhånden mødt et par stykker nu, som rynker på næsen af det, som om det kun er for de mindre børn. 

Er jeg helt forkert på den? Jeg syntes umiddelbart det er alt for koldt til at lade være, om man er 3, 7, eller 28 år (som jeg selv ). 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2017

A. Nonymsen

sne190810 skriver:

jer med lidt større børn, bruger i undertrøjer til jeres børn i de kolde måneder? 

Vi har børn på 6 og 7 år, og jeg vil mene at de stadig skal have en undertrøje på, men har efterhånden mødt et par stykker nu, som rynker på næsen af det, som om det kun er for de mindre børn. 

Er jeg helt forkert på den? Jeg syntes umiddelbart det er alt for koldt til at lade være, om man er 3, 7, eller 28 år (som jeg selv ). 

Min er 5,5 hun får stadig undertrøje på, og regner med at hun vil få det længe endnu

Anmeld Citér

19. januar 2017

Øtter

What!?

Jeg er 35 og bruger stadig undertrøje om vinteren . Det gør mine børn bestemt også.

Anmeld Citér

19. januar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Mine børn er 5 og 8 de har stadig undertrøje/T-shirt på.

Syntes det kan være svært at finde undertrøjer derfor bruger de også T-shirt som undertrøje.

Anmeld Citér

19. januar 2017

Moar2011

sne190810 skriver:

Min knægt på snart 6 får os undertrøje på om vinteren 

Anmeld Citér

19. januar 2017

Fremad

Har et barn på 11 år der stadig bruger det, nærmest altid, også selvom hun nu os begynder at bruge div toppe pga bryster 

Anmeld Citér

19. januar 2017

heaven

Min søn er 9, og bruger stadig.... han stiller slet ikke ? Ved det...��

Anmeld Citér

19. januar 2017

Liland

Profilbillede for Liland
sne190810 skriver:

Min datter på 10 år har ikke brugt undertrøje siden hun var 5-6 år.

For det første er hun en meget varm pige og for det andet så irriterede den hende mere end den gavnede.

I dag render hun ofte rundt i t-shirt og bare tæer på skolen fordi hun sveder uanset om det er vinter eller sommer.

Hun er praktisk taget aldrig syg og hvis hun endelig bliver det, så varer det maks 3 dage og så er det ovre igen.

måske det er vores familie der er underlige ??

jeg går ikke selv og har aldrig gået med undertrøje

Anmeld Citér

19. januar 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min pige bruger stropundertrøjer under sine bluser. Hun er næsten 8 år. Min dreng bruger det ikke og han er 9 1/2 år. Han har som regel altid en t-shirt på indenunder en trøje med lynlås. Han tager dog ofte trøjen af, da der både er varmt i skolen og SFO'en

Anmeld Citér

19. januar 2017

MoarMoar

Det er vel ikke et spørgsmål om hvor gammel man er. Men om man fryser.

Jeg går altid selv med undertrøje. Hvis det er rigtig sommer og 30 grader, så har jeg ikke undertrøje på

Mine børn går også med undertrøje.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.