Træk i børnepenge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2017

Anonym trådstarter

M&Ms skriver:

1830 + 154 giver da 1984??

Jo jo, men de tal i venstre side, giver "kun" 1010kr 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2017

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Tror hun mener hvordan de er nået frem til 1830 og 154

Nemlig for lægger jeg de andre tal sammen bliver det 1010kr, og er egentligt i tvivl om det er mig der er helt blank eller hvad 

Anmeld Citér

19. januar 2017

Anonym trådstarter

Cassandra skriver:

I mine øjne ser reguleringen korrekt ud  Men er I i tvivl kontakt Skat 

Det må jeg gøre, vidste ikke om det var skat eller kommunen man skulle kontakte, men prøver skat tak

Anmeld Citér

19. januar 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Det må jeg gøre, vidste ikke om det var skat eller kommunen man skulle kontakte, men prøver skat tak

Da brevet er afsendt fra Skat, så vil jeg mene at det er den instans i skal kontakte.

Anmeld Citér

19. januar 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Jo jo, men de tal i venstre side, giver "kun" 1010kr 

Står der noget ang renter ?,  for mener at der bliver lagt ca 8 % oven i. Det kunne måske være noget af det.

Anmeld Citér

19. januar 2017

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Står der noget ang renter ?,  for mener at der bliver lagt ca 8 % oven i. Det kunne måske være noget af det.

Der står kun at evt renter og gebyrer fremgår af opgørelsen. 

Anmeld Citér

19. januar 2017

L-mor

Jeres husstandsindkomst har ændret sig i løbet af året fra måned til måned. Der efterreguleres for hver måned. Nu er der jo lidt du har overstreget, så jeg tænker, at det de prøver at beskrive er, de måneder hvor tallene er ens og de måneder, hvor de afviger. Det er disse tal, der tilsammen giver 1930 kr. 

Men spørg endelig skat. Mine få erfaringer med dem, er at de er meget gode til at forklare deres udregninger og grundlaget for dem.

Anmeld Citér

19. januar 2017

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Der står kun at evt renter og gebyrer fremgår af opgørelsen. 

Vi har fået brev om at vi bliver trukket 1300,- for 2015, til trods for vi allerede har betalt en "efterregning" på 4000,- fra 2015. Men der er gebyr på. Så tænker at der er gebyr udover de beløb du beskriver. 

Vores opgørelse ser heller ikke ud ligesom din. 

Anmeld Citér

19. januar 2017

Anonym trådstarter

L-mor skriver:

Jeres husstandsindkomst har ændret sig i løbet af året fra måned til måned. Der efterreguleres for hver måned. Nu er der jo lidt du har overstreget, så jeg tænker, at det de prøver at beskrive er, de måneder hvor tallene er ens og de måneder, hvor de afviger. Det er disse tal, der tilsammen giver 1930 kr. 

Men spørg endelig skat. Mine få erfaringer med dem, er at de er meget gode til at forklare deres udregninger og grundlaget for dem.

Jeg har bare udstreget mit barns navn, og min kommune. 

Der står at hvis man har spørgsmål til størrelsen af gælden skal man ringe til dem man skylder penge, altså kommunen. 

Hun sagde at det er fordi vi for hele året skulle havde betalt omkring 186. Men det fremgår bare ikke af opgørelsen. Virkeligt underligt. 

Jeg ved godt hvorfor vi har fået en regning, altså at vi ikke har været berettiget til fripladsen. Det undrer min bare at de beløb der står ikke svarer til det totale beløb, men det fik jeg så forklaret af hende fra kommunen. 

Anmeld Citér

19. januar 2017

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Vi har fået brev om at vi bliver trukket 1300,- for 2015, til trods for vi allerede har betalt en "efterregning" på 4000,- fra 2015. Men der er gebyr på. Så tænker at der er gebyr udover de beløb du beskriver. 

Vores opgørelse ser heller ikke ud ligesom din. 

Det gør der, snakkede med en fra kommunen tidligere. 

Så fik jeg også lige tjekket at der ikke kommer flere af disse regninger  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.