Medicinudgifter IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2017

AbortusHabitualis30år

Vi har brugt lige under 2500kr for ALT til IVF (første forsøg) og min CTR var i 0 ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2017

Musen85

Anonym skriver:

Hej

Min kæreste og jeg skal i gang med IVF behandling, er der nogen der har været det igennem og har en idé om hvad medicinudgifterne løber op i?

Vi har lige fået taget æg ud idag, og vi er løbet op i valmuen 4000 for alt medicin denne gang  det er en fordel at være medlem af Danmark, så får man en god del tilbage af det 

Anmeld Citér

7. februar 2017

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Max beløbet er vidst steget til Max ca 3950 kr �� jeg er nået dette her i 2 forsøg. Det jeg skal købe til de sidste dage mellem første scanning og udtagning skulle derfor gerne være gratis for mig. 

Anmeld Citér

7. februar 2017

C85

Så vidt jeg har forstået er det gratis, når beløbet er oversteget ca. 18.000kr. Fra ca. 3.300kr og op til de 18, får man 85% i tilskud. Det er i hvert fald, hvad der fremgår af mine kvitteringer fra apoteket. 

Anmeld Citér

8. februar 2017

SANIE89

Profilbillede for SANIE89
C85 skriver:

Så vidt jeg har forstået er det gratis, når beløbet er oversteget ca. 18.000kr. Fra ca. 3.300kr og op til de 18, får man 85% i tilskud. Det er i hvert fald, hvad der fremgår af mine kvitteringer fra apoteket. 

Ja på ctr kontoen. Du bruger stadig kun Max betaling på de ca 3950. Ctr kontoen løber hurtigere end det Du selv betaler. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.