Hvor lang tid gik der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2017

Loa

Muhmi skriver:

Ja er det ikke vildt? Tiden er altså også gået vildt stærkt... Kan slet ikke fatte vi snart skal have en lillesøster til drengene 

Den her graviditet er bare gået SUPER stærkt og især de sidste par måneder her...

Det bliver da SÅ spændende!! Og helt anderledes og nyt med en lille pige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2017

Muhmi

Loa skriver:

Det bliver da SÅ spændende!! Og helt anderledes og nyt med en lille pige 

Ja tænk sig, man kan stå på helt bar bund om hvordan man nu skal skifte ble... Havde det været omvendt, altså piger først og en dreng bagefter så havde det nok været anderledes, men lige nu er jeg næsten rædselsslagen over at skulle tage mig af flabber istedet for en tap hahaha

Anmeld Citér

17. januar 2017

Loa

Muhmi skriver:

Ja tænk sig, man kan stå på helt bar bund om hvordan man nu skal skifte ble... Havde det været omvendt, altså piger først og en dreng bagefter så havde det nok været anderledes, men lige nu er jeg næsten rædselsslagen over at skulle tage mig af flabber istedet for en tap hahaha

Anmeld Citér

17. januar 2017

BigHope13

Muhmi skriver:

Fra at jeres mave faldt til I fødte?

Jeg har nemlig ikke oplevet at min mave er faldet så drastisk fra den ene dag til den anden som den er gjort fra i går til i dag.. Det er helt vildt, den sidder mega langt nede og jeg ser faktisk næsten ikke gravid ud mere 

Er begyndt at få rigtig dårlig mave og har hvad jeg vil betegne som stille og rolige modningsveer, men måske kun 1 eller 2 i timen.. Men ved ikke om den der faldne mave er et tegn også fordi jeg netop ikke har oplevet det før

Er ikke utålmodig, men kunne da være hyggeligt at høre hvordan det er gået jer Er forresten 3. Gangs fødende og er i uge 38 i dag

Min mave faldt pludseligt 37+2/3 

Har endda nogle billeder af det. Husker tydeligt at jeg vågner om morgenen og så føltes det bare så mærkeligt. Luften var gået af ballonen så at sige, og fik sådan en hængedelle for neden Men efter hånden som dagene og ugerne gik blev maven rund igen og Thor er født 41+3 efter igangsættelse. 

Pøj pøj med den forestående fødsel 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.