Hvor lang tid gik der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. januar 2017

Muhmi

Fra at jeres mave faldt til I fødte?

Jeg har nemlig ikke oplevet at min mave er faldet så drastisk fra den ene dag til den anden som den er gjort fra i går til i dag.. Det er helt vildt, den sidder mega langt nede og jeg ser faktisk næsten ikke gravid ud mere 

Er begyndt at få rigtig dårlig mave og har hvad jeg vil betegne som stille og rolige modningsveer, men måske kun 1 eller 2 i timen.. Men ved ikke om den der faldne mave er et tegn også fordi jeg netop ikke har oplevet det før

Er ikke utålmodig, men kunne da være hyggeligt at høre hvordan det er gået jer Er forresten 3. Gangs fødende og er i uge 38 i dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Muhmi skriver:

Jeg har nemlig ikke oplevet at min mave er faldet så drastisk fra den ene dag til den anden som den er gjort fra i går til i dag.. Det er helt vildt, den sidder mega langt nede og jeg ser faktisk næsten ikke gravid ud mere 

Er begyndt at få rigtig dårlig mave og har hvad jeg vil betegne som stille og rolige modningsveer, men måske kun 1 eller 2 i timen.. Men ved ikke om den der faldne mave er et tegn også fordi jeg netop ikke har oplevet det før

Er ikke utålmodig, men kunne da være hyggeligt at høre hvordan det er gået jer Er forresten 3. Gangs fødende og er i uge 38 i dag

Min mave sank et par dage før termin, og jeg fødte først 41+4 efter jeg var blevet sat i gang dagen før

Anmeld Citér

16. januar 2017

Muhmi

MummiT skriver:

Min mave sank et par dage før termin, og jeg fødte først 41+4 efter jeg var blevet sat i gang dagen før

Hehe ja okay, så var det jo i hvert fald ikke et tegn hos dig

Faldt din også bare som en ballon der løb tør for luft?

Anmeld Citér

16. januar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Muhmi skriver:

Hehe ja okay, så var det jo i hvert fald ikke et tegn hos dig

Faldt din også bare som en ballon der løb tør for luft?

Åh det kan jeg ikke helt huske, det er snart 3 år siden
Men den faldt i hvert fald ret meget! Kunne lige pludselig trække vejret igen, fordi der ikke var så meget pres på ribbenene 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Muhmi

MummiT skriver:

Åh det kan jeg ikke helt huske, det er snart 3 år siden
Men den faldt i hvert fald ret meget! Kunne lige pludselig trække vejret igen, fordi der ikke var så meget pres på ribbenene 

Har heldigvis ikke haft de store problemer med vejrtrækningen for hun har allerede for ca. 1½ måned siden placeret sig med hovedet nedad og faktisk ikke gjort så meget i at fylde op til

Anmeld Citér

16. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

Muhmi skriver:

Jeg kan ikke huske hvordan maven faldt men jeg kan huske at jeg i 1-2 dage før jeg fødte havde dårlig mave, jordemoderen fortalte det var kroppes måde at tømme sig selv om til fødslen 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Muhmi

Lykkelig-Kvinde skriver:

Jeg kan ikke huske hvordan maven faldt men jeg kan huske at jeg i 1-2 dage før jeg fødte havde dårlig mave, jordemoderen fortalte det var kroppes måde at tømme sig selv om til fødslen 

Ja det har jeg også oplevet de andre gange, men kunne jo være sjovt om den faldne mave også var et tegn... Ved dog ikke helt om jeg er helt igang med noget... Synes min krop har drillet mig i de sidste mange uger... MANGE plukkeveer indtil for et par dage siden, så er det som om alt "ve"aktivitet bare er gået helt i sig selv og nu har jeg måske 1 i timen og nogle timer slet ingenting Og har det super skønt som om jeg slet ikke er gravid, sådan frisk og frejdig, ikke flad og svulma som jeg ellers har følt de sidste to uger

Mega underligt... Og jeg kan jo slet ikke huske 100% hvordan det gik for dig for snart 4 år siden sidst

Anmeld Citér

16. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

Muhmi skriver:

Ja det har jeg også oplevet de andre gange, men kunne jo være sjovt om den faldne mave også var et tegn... Ved dog ikke helt om jeg er helt igang med noget... Synes min krop har drillet mig i de sidste mange uger... MANGE plukkeveer indtil for et par dage siden, så er det som om alt "ve"aktivitet bare er gået helt i sig selv og nu har jeg måske 1 i timen og nogle timer slet ingenting Og har det super skønt som om jeg slet ikke er gravid, sådan frisk og frejdig, ikke flad og svulma som jeg ellers har følt de sidste to uger

Mega underligt... Og jeg kan jo slet ikke huske 100% hvordan det gik for dig for snart 4 år siden sidst

Ja det er spændende, jeg følger spændt med på side linien for jeg kan nemlig heller ikke huske det for 4. År siden 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Loa

Whaaaaaaat, er du allerede så langt henne 

Synes lige du har skrevet at du ventede dig

Anmeld Citér

17. januar 2017

Muhmi

Loa skriver:

Whaaaaaaat, er du allerede så langt henne 

Synes lige du har skrevet at du ventede dig

Ja er det ikke vildt? Tiden er altså også gået vildt stærkt... Kan slet ikke fatte vi snart skal have en lillesøster til drengene 

Den her graviditet er bare gået SUPER stærkt og især de sidste par måneder her...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.