Snoopy77 skriver:
Jeg føler et savn ift det at have en mor, men savner ikke min mor som person. Hun gjorde/gør mere skade end gavn for mig og jeg kan ikke magte at være påvirket af det i flere dage efter at have set hende. Desværre ses vi enkelte gange om året til en eller anden fødselsdag, så kan min datter lege lidt med hende og jeg kan snakke med nogle af de andre gæster.
Savner du din mor?
Jeg savner ikke min mor, eller hul sige at du beskriver det meget godt, det med at savne at have en mor men ikke min mor som den person hun er. Det er alt for negativt, desværre og har kostet meget. Ville hellere stoppe nu end inden den koster mig mere, hvilket den vil hvis vi har kontakt. Ønsker ikke det skal påvirke børnene og at de skal opleve det jeg har oplevet. For tid siden håbede jeg stadig hun ville forandre sig. Men har det nu sådan, at selvom hun gjorde er skaden for stor. Hun har såret mig for dybt og har ingen tillid tilbage. Vil finde alt jeg kan for med tiden at tilgive, men for at skåne mig selv skal vi ikke have kontakt igen.
Anmeld
Citér