Anonym skriver:
Er sådan set ikke dårlig betaler. Dvs, rki banker da på døren og en udsmidning finder sted imorgen. Men, ja nu kommer undskyldningerne
, jeg har ikke haft adgang til mit hjem siden jeg flygtede med mine børn uden og se mig tilbage. Min eksmand , som jeg var blevet skilt fra få dage forinden, blev i boligen og annoncerede mine forældre at han BLEV og jeg skulle bare ud af lejemålet og væk med min adresse. Dette, kunne jeg ikke "bare" lige gøre, da han så automatisk ville få bopælen og jeg ville ikke kunne rykke mine børns adresse uden hans samtykke (fælles forældremyndighed) og ja endnu en lang historie kort, så ved de fleste godt hvor lang sådan en sag kan trække ud i stf, og derfor har jeg været bundet på hænder og fødder indtil jeg fik den fulde forældremyndighed , som jeg HAR fået . Men da det skete, var fogedsagen allerede startet .... og trods det kun var 1 husleje, så lød beløbet vi skulle betale tilbage inden 14 dage, på over 20000kr . Og her er jeg så.
Jeg har aldrig nogensinde, før nu, været i rki , eller på anden vis ikke betalt mine regninger. Men det skulle denne skilsmisse åbenbart ændre stærkt på, og sådan er det. Det er noget det nok skal komme styr på hen af vejen. I alt det her, har mine børn været mit ultimative fokus, efter det de har været igennem inden vi kom her.
Øhm... ja.. 
Hold kæft hvor er du sej. Jeg krydser alt for at lykken går jeres vej nu.
Du har helt sikkert styr på det du lyder så sej men hvis du på nogen måde kan så få styr på din del af gælden så hurtig så muligt så du slipper ud af rki mv.
Det lyder som om det stadig er relativt små penge så prøv at hør om i kan få delt gælden og du måske kan få et lån i banken hos forældre eller andet så du kan betale din gæld.
Anmeld
Citér