Foranliggende moderkage - blødninger, erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2017

Milalas

Ai sha skriver:

Krydser fingre for jer osse 

Jeg skulle bare tage den med ro og min moderkage nåede da osse at rykke sig så jeg kunne føde normalt var dog sygemeldt fra job.

Det der med at tage den med ro er ellers ikke min stærke side lol. Og jeg havde 3 børn i forbejen jeg osse skulle tage mig af.

Men det gik alligevel

Jøsses, der har da ikke været meget ro  Men godt alt endte som det skulle og dejligt du kunne føde naturligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2017

Ai sha

Milalas skriver:

Jøsses, der har da ikke været meget ro  Men godt alt endte som det skulle og dejligt du kunne føde naturligt 

Nej det ville være synd at sige lol

Ja heldigvis kunne det lade sig gøre

Anmeld Citér

19. januar 2017

Mortilsnart4

Milalas skriver:

Hej alle.

Har I erfaringer med foranliggende moderkage og blødning? Jeg har fået at vide at jeg godt uden nogen speciel grund kan opleve blødning men hvor ofte oplevede I dette? Havde I ondt?

Resulterede det i at I fødte for tidligt? 

Mange hilsner 

Med mit 3 og 4 barn havde jeg os foran ligger de moderkage 

med 3 barn blødte jeg voldsom op til flere gange bare jeg løftede mit 1 barn el indkøbsposer men  barnet havde det fint 

fødte 11 dage før og 2 dage før 

Anmeld Citér

20. januar 2017

Milalas

Mortilsnart4 skriver:

Med mit 3 og 4 barn havde jeg os foran ligger de moderkage 

med 3 barn blødte jeg voldsom op til flere gange bare jeg løftede mit 1 barn el indkøbsposer men  barnet havde det fint 

fødte 11 dage før og 2 dage før 

Var du så indlagt alle de gange og hvor mange gange oplevede du det?

Anmeld Citér

20. januar 2017

Kamilla-m

Milalas skriver:

Hej alle.

Har I erfaringer med foranliggende moderkage og blødning? Jeg har fået at vide at jeg godt uden nogen speciel grund kan opleve blødning men hvor ofte oplevede I dette? Havde I ondt?

Resulterede det i at I fødte for tidligt? 

Mange hilsner 

Jeg har haft foranliggende moderkage i 4 graviditeter og har aldrig blødt og alle mine er født i uge 39

Anmeld Citér

21. januar 2017

Mortilsnart4

Milalas skriver:

Var du så indlagt alle de gange og hvor mange gange oplevede du det?

Nej jeg var ik indlagt på noget tidspunkt kun inde på Fg og blive scannet i uge 21 hvor jeg kan huske jeg styrtbløde efter en indkøbstur 

Anmeld Citér

21. januar 2017

Mortilsnart4

Mortilsnart4 skriver:

Nej jeg var ik indlagt på noget tidspunkt kun inde på Fg og blive scannet i uge 21 hvor jeg kan huske jeg styrtbløde efter en indkøbstur 

Jeg blødte lidt faktisk hele tiden os på det tidspunkt hvor jwg normalt fik mens

og to gange styrtblødning uden der var noget 

min moderkage lagde helt nede over fødselsåbningen men den flyttede sig op af inden fødslen var til scanning i 34-36 uge fødte 38+

Anmeld Citér

21. januar 2017

Milalas

H-Nielsen skriver:

Jeg har haft foranliggende moderkage i 4 graviditeter og har aldrig blødt og alle mine er født i uge 39

Skønt du ikke har været mærket af det 

Anmeld Citér

21. januar 2017

Milalas

Mortilsnart4 skriver:

Jeg blødte lidt faktisk hele tiden os på det tidspunkt hvor jwg normalt fik mens

og to gange styrtblødning uden der var noget 

min moderkage lagde helt nede over fødselsåbningen men den flyttede sig op af inden fødslen var til scanning i 34-36 uge fødte 38+

Okay, så krydser jeg fingre for at den flytter sig  Fortsatte du dit arbejdsliv trods blødninger? Jeg er blevet anbefalet at skære ned men har også haft en del blødninger på kort tid..

Anmeld Citér

22. januar 2017

Mortilsnart4

Milalas skriver:

Okay, så krydser jeg fingre for at den flytter sig  Fortsatte du dit arbejdsliv trods blødninger? Jeg er blevet anbefalet at skære ned men har også haft en del blødninger på kort tid..

Nej jeg blev sygemeldt allerede i 12 uge pga slem bækkenløsning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.