Foranliggende moderkage - blødninger, erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.350 visninger
22 svar
2 synes godt om
15. januar 2017

Milalas

Hej alle.

Har I erfaringer med foranliggende moderkage og blødning? Jeg har fået at vide at jeg godt uden nogen speciel grund kan opleve blødning men hvor ofte oplevede I dette? Havde I ondt?

Resulterede det i at I fødte for tidligt? 

Mange hilsner 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2017

Soonmom

Jeg fik det samme at vide med har slet ikke oplevet nogen blødninger i denne graviditet (35+1), så det er meget forskelligt og behøver slet ikke at ske. Min har i øvrigt også flyttet så op (sker for 80 %)   Har ikke hørt om nogen som helst risiko for at føde for tidligt,  andet end hvis der self knækker noget af 

Anmeld Citér

15. januar 2017

Milalas

Soonmom skriver:

Jeg fik det samme at vide med har slet ikke oplevet nogen blødninger i denne graviditet (35+1), så det er meget forskelligt og behøver slet ikke at ske. Min har i øvrigt også flyttet så op (sker for 80 %)   Har ikke hørt om nogen som helst risiko for at føde for tidligt,  andet end hvis der self knækker noget af 

Det lyder dejligt. Jeg har dog allerede oplevet 3 uprovokerede blødninger og er ikke så langt henne 

Anmeld Citér

15. januar 2017

Pianisten

Jeg er godt nok kun 21+3, men har ikke oplevet antydningen af blødning i min graviditet trods foranliggende livmoder (banker under bordet!). Kun da jeg var 4+0 havde jeg blødning i halvanden dag

Anmeld Citér

15. januar 2017

Ai sha

Jeg havde foranliggende moderkage ved min den sidste.

Jeg oplevede massive blødninger fra uge 12 til uge 20.

Min datter blev født uge 40+6 helt sund og rask 

Anmeld Citér

15. januar 2017

Milalas

Ai sha skriver:

Jeg havde foranliggende moderkage ved min den sidste.

Jeg oplevede massive blødninger fra uge 12 til uge 20.

Min datter blev født uge 40+6 helt sund og rask 

Var det flere gange om ugen eller blot nogle enkelte gange? Og var du indlagt hver gang? 

Dejligt at høre at der kan komme en skøn baby ud til rette tid trods det hele 

Anmeld Citér

15. januar 2017

Milalas

Pianisten skriver:

Jeg er godt nok kun 21+3, men har ikke oplevet antydningen af blødning i min graviditet trods foranliggende livmoder (banker under bordet!). Kun da jeg var 4+0 havde jeg blødning i halvanden dag

Lad os håbe det så bare bliver ved det 

Anmeld Citér

15. januar 2017

Ai sha

Var det flere gange om ugen eller blot nogle enkelte gange? Og var du indlagt hver gang? 

Dejligt at høre at der kan komme en skøn baby ud til rette tid trods det hele 

Jeg havde styrt blødning 3 gange men ellers så bare som alm mens ind i mellem. Det stoppede faktisk ikke.

Jeg var inde og bkive tjecket efter hver styrtblødning men blev ikke indlangt

Heldigvis gik det godt alligevel 

Anmeld Citér

15. januar 2017

Milalas

Ai sha skriver:

Jeg havde styrt blødning 3 gange men ellers så bare som alm mens ind i mellem. Det stoppede faktisk ikke.

Jeg var inde og bkive tjecket efter hver styrtblødning men blev ikke indlangt

Heldigvis gik det godt alligevel 

Det er rart at høre din erfaring da det minder meget om min egen situation. Jeg krydser fingre for at hun også blir der inde en masse uger endnu  

Blev du efterhånden sengelagt eller skulle du bare tage den med ro? 

Anmeld Citér

15. januar 2017

Ai sha

Milalas skriver:

Det er rart at høre din erfaring da det minder meget om min egen situation. Jeg krydser fingre for at hun også blir der inde en masse uger endnu  

Blev du efterhånden sengelagt eller skulle du bare tage den med ro? 

Krydser fingre for jer osse 

Jeg skulle bare tage den med ro og min moderkage nåede da osse at rykke sig så jeg kunne føde normalt var dog sygemeldt fra job.

Det der med at tage den med ro er ellers ikke min stærke side lol. Og jeg havde 3 børn i forbejen jeg osse skulle tage mig af.

Men det gik alligevel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.